• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Annet stelt zich voor

Veel plezier hier op het forum Annet, welkom.
(en weer een lid uit het Brabantse land. Komop Soepergrover we organiseren West Brabant meeting)

DKBM zei:
Inderdaad! Nog even en er komt weer een nieuwe DDD: Dames Detailing Dag, uiteraard georganiseerd door Dana :)

Ha! Maar ik schroom er niet voor om te zeggen dat ik de uitleg en hulp van de mannen op dit punt erg op prijs stel...en nodig heb :schaam

Ach ik denk altijd maar zo: Ik heb weer andere kwaliteiten haha :-b

En uiteraard ook welkom, Annet! Ik vind het ook leuk dat er toch meer detaildames zijn!

Niets fijner dan dat Dana je helpt bij het shoppen en Cola haalt!:-" :lol

Maar goed, als mijn zijnde zou ik zeggen, zo stom is het idee voor een Dames Detail Day onder leiding van Dana (and Friends) nog niet!

Nou, zodra de drukte rond het nieuwe pand het toelaat, zal ik er eens mee aan de slag gaan en peilen of er genoeg animo voor is, oké?

Enne, inderdaad, dáár ben ik nou goed in, in shoppen :lol

DKBM zei:
Inderdaad! Nog even en er komt weer een nieuwe DDD: Dames Detailing Dag, uiteraard georganiseerd door Dana :)

:|~* :klap

Naam DDD is al ingenomen door Dennis en ik = Dynamisch Detailing Duo

;)

stimpy68 zei:
:|~* :klap

Naam DDD is al ingenomen door Dennis en ik = Dynamisch Detailing Duo

;)

Ik weet het, ;) Het kwam zo toevallig in me op. Ik heb de naam DDD ook al eens misbruikt toen mijn auto door Dennis en ondergetekende onder handen was genomen (Duo Dibbuz DKBM). Zie het maar als een teken van respect voor het echte DDD ;)