• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aprilia SX

Quattro

Detailing addict
11 aug 2010
328
68
Vandaag mijn brommer maar weer eens gepoetst, hij was niet extreem vies maar toch vond ik het nodig :-b .
Sorry voor de slecht foto's van voor het poetsen maar de batterijen van de DSLR waren leeg :schaam .

SNV31742.webp

Eerst de brommer maar eens op de brug gezet en geïnspecteerd, op het eerste gezicht ziet het er goed uit maar als je beter kijkt valt het toch tegen.
SNV31746.webp

SNV31745.webp

SNV31751.webp

Mijn uitrusting.
En het eindresultaat :ja .
IMG_6013.webp

IMG_6016.webp

IMG_6020.webp

Prima resultaat toch! Die mag er wezen. Gelukkig weer eens een "echte" versnellingsbrommer tussen al die scooters:-)^

En zie ik het nou goed, dat op foto 3 en 4 op de achtergrond je volgende uitdaging staat:weetniet

Prachtige brommer zeg, ik had toen ik 16 was een Gilera Runner, gewoon gasgever scooter. Erg mooi resultaat behaald trouwens :-)^

Bedankt allemaal!
Voordat ik aan dat project begin moet die eerst maar weer eens lopen :-/
Die zijn volgens mij kwalitatief beter dan deze, ik heb ook nog een Honda MT (om wat mee te crossen) en die is flink mishandeld en op sommige punten is die nog beter dan de nieuwe en vertroetelde Aprilia :roll .
En het is nog wel een product van Yamaha :lol , ik gebruik het niet zoveel maar voor de niet glimmende plastic delen weet ik eigenlijk niks wat hetzelfde resultaat behaald (dat blijft trouwens ook niet veel langer dan 2 weken zitten :no ).

Netjes hoor!

Enne, die yamalube...dat gebruik je dus op de zwarte kunststof delen?? Daar zijn namelijk legio middelen voor die langer dan 2 weken houden!
Bv.: PoorBoys Trim restore, blackwow, Perl.....

Oke bedankt voor de info :cool . Ja die Yamalube is eigenlijk een siliconen spray, ik gebruik hem ook wel voor moeilijk bereikbare plekken omdat het vuil ook wat oplost en je het overal kan gebruiken (behalve op banden, zadel, voetsteunen en handvatten omdat het dan nogal glad wordt). Maar ik heb er nog een voorraad van, en dan zal ik daarna eens kijken naar wat duurzamere producten.

Dankje, een vriend van me heeft ook een TZR, en dat zijn ook erg mooie brommers :ja . Die Peugeot ken ik niet :schaam .

motorhispania RX zegt je misschien meer.
TZR waren leuke dingen, jammer dat ze op de CDI begrenst waren (en dus happerde bij 8000 toeren)