• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ArcsS --> Goeienavond

ArcsS

Detailing chief
18 dec 2009
110
75
Ik ben Arne, 24j.
Ik heb een offroadgrijze volkswagen Caddy life (3 jaar geleden gekocht als toonzaalmodel) waar ik zeer tevreden mee ben. Het is wel geen "sjieke" wagen, maar hij is enorm handig en daar gaat het hem voor mij om.
Ik ben hier voornamelijk om mij auto op een degelijkere manier te leren poetsen, als ik het doe is het maar een gewone basispoetsbeurt maar zit ik er enorm lang aan ...
Ik zie me nog niet direct clayen oid, die microbe komt mss ook nog als ik wat meer tijd heb. Het is vooral het interieur waar ik nu mee bezig zal zijn.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Tx 2 All

Vampire zei:
Welkom Arne :ja
Mooie Caddy, vind die kleur echt :cool:
Het is een toonzaalmodel dat ik heb gekocht, het kleur kon ik niet kiezen, maar ik ben er enorm tevreden mee. Moest ik kunnen kiezen kies ik direct dat :)

Lexusfreak zei:
Welkom Arne....foto toevallig in oostenrijk gemaakt......????? Op weg naar de kolnbreinsperre in Malta ?????
Deze foto is inderdaad in Oostenrijk gemaakt. En nog beter, we waren op weg naar de kolnbreinsperre in Malta $$) respect :cool:
 
Hahahahahahaha....ik ben daar al vele keren geweest, dus mag het ondertussen wel kennen daar........
hier een pic waar ik op dezelfde plaats sta als jij (donkere lex....)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nog een landgenoot,

welkom meedebelg,

tzou eens een tof polleke zijn om eens te weten hoeveel hollanders er hier zijn en belgen
 
Welkom en veel lees plezier! (vooral stappenplan)