• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Ach, als @Istnogferarie de enige klant was dan bestond het niet heel lang dus echt uniek wordt het nooit natuurlijk.
Een bedrijf wil wel wat bekender worden om onzet te genereren. Er is nog zoveel te krijgen op detail gebied. Wel vind ik dat CC een mooie collectie aanbied tegen over veel andere shops. Er zullen altijd merken zijn welke nieuw zijn voor de een en al lang bekend voor een ander.
 
Ik zal vrijdag tijdens het werk de lucht boven Gouda in de gaten houden of ik geen Kryptonite... Krytox over zie vliegen.:cool:
 
Leuk @Istnogferarie. Benieuwd of het bevalt!
Geen overdreven groot assortiment, dus met de kortingscode die ze hebben direct hele flesjes-arsenaal ingeslagen?

Btw, die kast op hun website, lijkt verdomd veel op jouw kast

Of ik heb het helemaal mis natuurlijk...
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Vandaag een kleine uitbreiding gehad.

Bear Car Care... Lijkt mooi spul, ruikt wel erg lekker en kleurtjes zijn ook mooi.

WP_20181026_20_25_19_Pro.jpg


WP_20181026_20_46_41_Pro.jpg


WP_20181026_20_46_54_Pro.jpg