• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

De showroom weer een beetje toonbaar maken ;) Nieuwe flesjes erbij, uitgelopen uitvoeringen eruit en alles weer een beetje netjes indelen.

IMG_0559.JPG
 
@Istnogferarie Ziet er fantastisch uit. Helaas word ik er helemaal kriebel van als ik het in huis zou hebben. Hier alles in een dichte kast:joy:.
Moet zeggen dat het er toch wel leuk uit ziet zo. Waar staat het? In een kamer boven ofzo? (wellicht al ergens besproken maar om nou 47 pagina's terug te kijken..).
 
Hahahaha. Dit is een slaapkamer @Nathalie
Ingericht als studeerkamer/hobbykamer. Qua stof en dergelijke valt het reuze mee. De schoonmaakster klaagt er nooit over. Zie ik vaak met een Swiffer rondlopen :) en dank je wel voor het compliment.
 
  • Leuk
Reactions: Nathalie
@Timm ik heb hier nog een restje staan en een volle fles (je bedoelt die roze toch?). Mocht je willen mag je die zo ophalen hoor. Kun je m zelf even testen ;)