• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Klopt helemaal @tamer Nieuwe fles Vinyl Cleaner, helemaal wit. Net als Bug & Grime en Foam.

@GeBas Ik gebruik nu Rupes pads. Dit omdat deze een compleet assortiment hebben voor 150mm en 100mm backingplates. Dat wil zeggen gesloten cel foam, open cel foam, microvezel, wol, dual action, rotary. Heb wel Monello een tijd gebruikt samen met een DAP500 en PAW900. Was ik ook erg tevreden over.
 
  • Leuk
Reactions: GeBas en tamer
Dat denk ik voor een groot deel ook wel. Het is zo dat de heldere fless PET zijn en de ondoorzichtige HDPE. HDPE is heel geschikt voor zuur en zouten. PET niet. De producten Vinyl Cleaner, Tyre Cleaner en Bug & Grime zijn best zoutig. De Foam is denk ik wat meer zuur. In de PET flessen zijn er gevallen waar de bodem scheurde. Dat zal nu niet meer gebeuren. Ziet er leuk uit die witte flessen samen met de oranje en zwart. Als Gyeon doorzet kan elk product een fles in zijn eigen kleur krijgen :)
 
  • Leuk
Reactions: tamer en GeBas
Inderdaad erg irritant die leeglopende flessen Gyeon. Mijn foam die op voorraad stond was echt een paar centimeter uit gelopen voor ik het door had... Bug&Grime heb ik maar direct in een zuurbestendige Kwazar over gegoten.
 
Rupes houdt het best lang vol. De blauwe en groene zijn open cel, lekker goeie cut maar daardoor slijten ze ook wel wat sneller. Geel en wit gaan zeker lang mee. Ben wel een grote fan van microvezel. Werkt ook erg lekker als je perslucht hebt.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Scholl heeft mooie pads ik zag nu dat de meeste tegenwoordig ook verkrijgbaar zijn met een gat in het midden (blijft de pad iets koeler).
Lake country heeft een force en SDO lijn waarvan ik verwacht dat ze aardig wat geweld kunnen hebben.
Ik gebruik de lake country HD pads maar die zijn vervangen voor de HDO pads waarbij met name de oranje pad fijn is ,blauw is vrij hard.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
En een klein kijkje achter de deurtjes.....

Bekijk bijlage 121415

Bekijk bijlage 121416

Uitleg, van links naar en van boven naar beneden:

Deuren:
Wassen en Drogen
Velgen en Banden
Glas (en Doelloze doeken)
Spray Wax / Quick Detailer
Polijsten / Wetsanden
Machinepads
Wax / Colourlock
Interieur

Laajes:
Wetsanden
Velgen en Banden
Overige
Glas
Interieur
Plakband
Handpads
Overige
Wax pads
Interieur


Ik dacht dat ik erg was maar jij overtreft wel alles, man wat een verzameling. Maar wel alles netjes op orde. Top.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Kleine aanwinst in de showroom :
IMG_1301.JPG
 
Dat vraag ik me ook steeds meer af. Maar er zijn wel wat merken afgevallen in 2020.

Wowo's oude stijl is weg, Lab Geeks is ook bijna op. Soms moet je een beetje schuiven om aantrekkelijk te blijven.
 
De schuur een beetje gefatsoeneerd. Het kon echt niet meer. Borstel en kwasten lagen zomaar los in emmers, zonder enige vorm van vaste locatie....
Ik voelde me enorm te neer geslagen maar het is weer helemaal opgelost. Nu alleen Karcher nog even zien te pakken te krijgen. Nieuwe lijn is helemaal zwart maar niet alle flesjes zijn al beschikbaar in de nieuwe stijl.

IMG_1482.JPG


IMG_1469.JPG