• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A3 Phantom Black

Top man! Bedankt voor deze info. Ik was dus niet helemaal goed bezig ondanks het goede resultaat. Dit ga ik dus gebruiken de volgende keer! :cool:
 
Rubba zei:
Top man! Bedankt voor deze info. Ik was dus niet helemaal goed bezig ondanks het goede resultaat. Dit ga ik dus gebruiken de volgende keer! :cool:
Tja, om elke week in de rubriek "Wat zijn je nieuwe ..." te staan is niet zo'n kunst. Je producten leren kennen dat is de 2e (en zeer essentiële) stap.
 
DAF-44 zei:
Tja, om elke week in de rubriek "Wat zijn je nieuwe ..." te staan is niet zo'n kunst. Je producten leren kennen dat is de 2e (en zeer essentiële) stap.

Klopt, en dat doe je door te proberen en adviezen in te winnen. Of was het nu andersom?? :)_[]
 
Rubba zei:
Klopt, en dat doe je door te proberen en adviezen in te winnen. Of was het nu andersom?? :)_[]
Werkt allebei zoals je ziet. prachtig resultaat en desalniettemnin wordt je nog gecorrigeerd. :D
 
Rubba zei:
Thankx allemaal. Hij glimt echt belachelijk gewoon. De foto's zijn gefixed en iets verscherpt met Photoshop. Ze zijn gemaakt bij zonsondergang en dat geeft sowieso al wat prettiger licht. En gemaakt met een erg leuke Nikon DSLR.

Kunnen we ook nog de "ongeshopte" foto's te zien krijgen?
 
Das geen probleem hoor. Ik zal er een paar online zetten, maar dan eerst even de nummerbordjes weghalen.


EDIT: 4 onbewerkte foto's toegevoegd. De overige wel bewerkte foto's hebben licht USM (onscherp masker) gehad en verder auto levels voor een verbeterd contrast en kleuren.
 
Rubba zei:
Das geen probleem hoor. Ik zal er een paar online zetten

Ik vind het een behoorlijk groot verschil met de bewerkte foto's. Misleidend als je het resultaat van een bepaalde werkwijze of bepaalde producten wil laten zien...
 
Een onbewerkte foto en een niet gecalibreerde monitor is pas misleidend. Zoals ik al had aangegeven kwamen de bewerkte foto's het dichts in de buurt van de werkelijkheid. Dit alles door de zeer laag staande zon. Digitale camera's hebben altijd problemen met de juiste witbalans en belichting, zeker in moeilijke omstandigheden. Photoshop is er in de basis niet om foto's te manipuleren maar dichter bij de werkelijkheid te brengen. Dat was, is en blijft ook mijn doel. Maar goed, dan maar geen foto's meer plaatsen. Ook prima. ]-0
 
Iedereen wil toch gewoon mooie foto's zien?...gewoon plaatsen die hap!...desnoods zet je erbij dat je ze iets bewerkt hebt voor de azijnzekers...;)....Ik kijk graag naar hoe andere Audi rijders hun bolide bewerken, en daar horen zéker foto's bij...bewerkt of niet....ook op de onbewerkte foto's staat hji er echt prachtig bij...:)^