• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi R8 Winterprep

R8Winterprepbeading%20(4).jpg
Slick & Suds en Dodo Juice Born to be Mild gebruikt.

Onderstaande foto's laten zien dat kleien, polijsten, ontvetten en waxen een mooie combinatie is om een zeer duurzaam resultaat te halen. Naast dat de beading dik in orde is, was dit ook met de sheeting van de Dodo Juice Blue Velvet PRO.

Ik heb veel gereden met de R8, ook door de sneeuw en pekel en ik ben uiterst tevreden met de huidige beading (waxlaag is nu ongeveer 4,5 maand oud):

R8Winterprepbeading%20(1).jpg
img]http://media.Carclean.com/img/forum/R8Winterprepbeading (2).jpg[/URL]
R8Winterprepbeading%20(2).jpg
img]http://media.Carclean.com/img/forum/R8Winterprepbeading (4).jpg[/URL]
 

Bijlagen

  • R8Winterprepbeading%20(3).jpg
    R8Winterprepbeading%20(3).jpg
    182,3 KB · Weergaven: 153
Jeetje zeg 4,5 maanden vind ik wel knap, dat jij het zo lang volhoudt om niet een vers laagje wax er op te zetten.
 
Mooie beading voor zo'n lange tijd, ik heb rond dezelfde tijd de collinite 845 gebruikt, en 3 weken terug nog eens wat red mist erop gespoten, maar dit haal ik niet...Nou ben ik ook nog een beginneling, maar ik vind het mooi:)^
 
Erg nette beading... maar zoals hierboven al werd genoemd: dat je zo lang hebt gewacht met een laagje wax. Ik zelf zet hem ook in de winter om de 2 maanden in de wax...

Maar ik weet het zeker: Ik ben verliefd :heart_eyes:
 
Tim zei:
Jullie werken niet 80+ uur per week. ;)
En allemaal voor ons! Maak zelf 72-75 uur per week en dat is al heel veel. Neem mijn petje voor jullie af!!! :)^ :)^

Maar ontopic: inderdaad een hele mooie beading!
 
Zo'n ruimte tot je beschikking hebben en dan 4,5 maand met een waxlaag doen :|~*

Keep up the good work:)^
 
Erg mooie beading na 4,5 maand! En wat een heerlijke wagen blijft het!

Ik werk zo'n 50 tot 55 uur per week voor het bedrijf.
 
Wat een mooie bak is die Audi R8 toch..

Van het weekend eentje op de ringweg Antwerpen tegengekomen (kwam voorbij geblazen)...
Dat geluid en die sloffen rubber als je het van achter ziet...,^^
 
Tim zei:
Jullie werken niet 80+ uur per week. ;) Bovendien was dit bewust bedoeld als test! En een geslaagde. :ja

Gelukkig niet :) Een uurtje of 50, daarmee houdt het wel op, maar ik heb ook geen R8 ;)

Grtz Zieke

P.s. Hij ziet er geniaal uit hoor de R8. Ik heb mijn A4 begin oktober voorzien van een laagje Poorboy's natty's blue en dat ziet er ook nog steeds erg goed uit na een regenbui. Zelfs met maar een keer of 3 wassen.