• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi TT 1.8T 8N coupe & Audi A2 1.4 8Z

Dank voor de complimenten, ben er zelf ook erg tevreden mee.

@ ron, is plastic ja, goed schuren en ontvetten, dan spuiten met plasticprimer zodat de gewone verf goed hecht, en daarna gewoon spuiten met hoogglans zwart.

Gisteren ook nog een paar heldere zijknipperlichten gemonteerd, ziet er ook weer net wat beter uit
 
ja, die heb ik, dit is voor:
25107dd0.jpg


dit is na:
2ba7e067.jpg


Lijkt nu erg oranje te schijnen maar dat is alleen als je er recht inkijkt. Zo valt het niet zo hard op. Heb het daarna wel nog schoongemaakt overigens.
 
Mooi! Wellicht een idee om er Hoen Chromium lampjes in te stoppen?

http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/77192-indicator-bulb-comparison.html

Zou het wel heel erg afmaken!
Philips Silvervision zou ook nog een optie, maar die zijn in w5w iets minder mooi..
 
Ik twijfel, zou een shot moeten zien met meer overzicht van de wagen....:p


Trouwens , ik had ooit de voorganger van Gideon's RS2, namelijk een Golf 2 GTI met Porsche 944 Turbo knipperlichten.... Af fabriek!!!:party:
 
Ik vind dit wat meer passen bij de heldere koplampen, vind "doffe" knipperlichten beetje oudbollig.
 
Moet heel eerlijk zeggen dat ik de heldere er erg goedkoop uit vind zien! Maar het gaat er natuurlijk om wat JIJ mooi vind, ik niet!
 
Ze waren ook erg goedkoop ;)

Maar het zijn gewoon audi lampen, maar dan voor aan A4 B5. Zal zo even een totaalplaatje schieten, foto vertekend ook heel erg.
 
Hm, net al vocht in de knippers, die gaan er dus weer uit.. Kijken of ik de originele wat op kan lappen, want er zit groene aanslag aan de achterkant en de bevestiginspinnetjes waren gebroken waardoor ze met dubbelzijdige tape vastzaten.
 
Nieuwe kosten een tientje bij de dealer! En dan krijg je de nieuwe versie met een metalen lipje i.p.v de plastic versie.

Edit:

Nummer is: 8N0 949 127 A
 
Inmiddels de nieuwe originele knippers weer gemonteerd, met metalen lipje inderdaad, bij de oude waren beide klipjes afgebroken.

Ben nog op de achterlichten folie aan het wachten, dan kunnen we daarmee verder aan de slag. Verder weinig mod's op de planning staan op wat nieuwe banden na.
 
Ik ga mijn klauwen/naven ook zwart verven, vind ik mooier dan zilver. Wat is het beste, reinigen, drogen en dan gewoon Hammerite Metaallak Hamerslag erover met een penseel? Of zijdeglans zwart.
 
Ik heb het inderdaad zo als hierboven geschreven gedaan, en had nog een potje hammerite hamerslag staan, gewoon met de kwast gedaan inderdaad, remblokken wel even afplakken. Bij mij is het hoogglans, vind het wel mooi staan, ik heb het vrij dik geverfd, en ben daarna een rondje gaan rijden en flink geremd zodat de klauwen goed warm worden, dan vloeit de verf mooi uit en krijg je het strakste resultaat. Alles bij elkaar valt het best mee, paar uurtjes heb je alles klaar en netjes. Zit er nu 2 maanden op en nog niks mee aan de hand, spuit ze altijd met de hogedruk af en niks aan de hand.
 
Van de week tegen gekomen en kon ze niet laten liggen voor de prijs;
een set ronal velgen met bijna nieuwe nokian wr g2 banden
8029ab67.jpg