• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi TT 1.8T 8N coupe & Audi A2 1.4 8Z

Nokian wintebanden zijn een van de beste die het geeft. Komen altijd erg goed uit de test. Die ga ik zeker oprijden ja. Zijn net nieuw.
 
Van het weekend folie binnen gekregen voor de achterlichten, gisteren op maat gemaakt en geplakt, ik ben er blij mee, je ziet er echt amper iets van. Je moet zelfs op 10cm afstand nog goed kijken, dit is dus een blijver, andere lichten komen er dus niet:
d2a7b9b0.jpg


e5ac009e.jpg

ps. de rand die je ziet zit er origineel ook al, die is niet van de sticker
 
ja, heb een stuk van 30x60cm, en de doorzichtige beschermfolie die op de sticker zit heb ik nu als mal voor de volgende stickers. Met APK inderdaad eraf trekken en de dag erna de nieuwe erop. Ik ken overigens mijn keurmeester goed, waarschijnlijk blijft de sticker er dus gewoon opzitten en wordt deze bij een steekproef verwijderd.
 
Er zit inderdaad al een rand bij de witte stip, zo kun je makkelijk een sticker in die rand plakken. Ik wil het ook wel proberen mocht je een sticker over hebben? Scheelt me 75 euro, want dan verkoop ik m'n Engelse licht gewoon weer.
 
Gisteravond mijn wintervelgen vast klaar gemaakt door ze met plastidip te spuiten, erg mooi spul, voor:

IMG_3355.jpg


IMG_3345.jpg


na:
IMG_3361.jpg


IMG_3357.jpg


voor het volledig verslag zie het plastidip topic:
https://forum.Carclean.com/cc_postsm279929/Plasti-Dip-Rubber-Coatings.aspx#post279929
 
Dat ziet er echt strak uit :)^ is dit met de plastidip velgen folie set gedaan of de vloeibare rubber spray wat zou het verschil zijn van deze 2 produkten ?
 
Dit is gedaan met spray, de folie heb ik nog niet gezien, lijkt me het verschil dat de spray vloeibaar is en gewoon op te brengen is met een spuitbus en de folie zul je moeten plakken ofzo denk ik?

Weet in elk geval zeker dat je deze velgen met folie niet zo strak krijgt door de vele hoekjes en rondingen.
 
Schiet ineens tebinnen dat dit heel handig spul is voor de binnenkant van de wielen!
Scheelt invreten en een boel stof op de lak/alu..

Het is er ook in wit geloof ik he?
Lijkt me top!

(voorkant van mijn org.velgen wil ik toch zo houden)
 
Ook een goed idee voor helemaal inspuiten na het opknappen van stoeprandschade en poetsen ,^^
(Plastidip site doet een beetje vreemd hier..)