• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi TT 1.8T 8N coupe & Audi A2 1.4 8Z

nicknameless zei:
Ik heb de kentekenhouder met 2 boutjes in het midden, 4 parkers in de hoeken en een soort bitumenkit vastgezet op de carrosserie en de kenteken zelf nog eens een keer vastgezet met die zelfde bitumenkit.
Mochten ze de platen willen pikken, dan trekken ze em helemaal aan barrels

En daarbij zorgt de bitumen ervoor dat de boel niet trilt / resoneert.

:roll

Mooi werk. Voordeel is ook dat de dieven zien dat de plaat vast zit met 4 schroeven/popnagels/parkers, dan zullen ze eerder een andere auto pakken die maar 2 schroeven of helemaal geen schroeven heeft gemonteerd.

Veel mensen denken dat de TT nog steeds een dure auto is. De auto valt op, ook onder het gespuis, dus uit jaloezie zullen ze ook sneller wat willen uithalen. Zo zag ik gister op het UK TTforum dat ze brandblussers hadden gegooid in een parkeergarage en werden daar de 2 mooiste auto's uitgekozen, in dit geval een 911 en een TT:

ImageUploadedByTapatalk1340460341499143.webp

ImageUploadedByTapatalk1340460084980081.webp

De kentekenplaat voor ga ik niet helemaal vastkitten, want als ik een keer een butsje heb, kan ik de plaat niet meer makkelijk vervangen. Maar kijk naar de RS2 van PdB, daar hadden de Litouwertjes de platen er ook zo af en in de vuilnisbak gegooid. Dus hoe moeilijker je het ze maakt, hoe beter.

TT blijft mijn favoriete auto hoor, maar als ze hem willen jatten doen ze het toch, dan liever dat ze hem helemaal meenemen en ik hem nooit meer terug zie... ook de kentekenplaten niet meer... Dan kijk ik wel rustig voor iets anders maarde kans dat hij ongeschonden terugkomt is nihil...

Ik bedoel de mooiste auto's die in de garage stonden ;) Heb ook niks met 911'jes, hier in 't Gooi is het de Golf voor de rijken en dus zie je ze om iedere straathoek.

Laat jij je smaak bepalen door wat anderen rijden?
Net zoals met een Golfje, als jij die mooi vind ondanks je hem overal ziet..koop je hem toch?
De TT zie ik ook overal en hier in de wijk zijn er totaal al 5!! hehe

Kopen is niet moeilijk als je een dikke bankrekening hebt, het genieten en rijden met het aanvoelen van een auto is onbetaalbaar voor echte liefhebbers! Klassiekere Porsches waren hun tijd ver vooruit altijd en nieuwe, tsja anders maar Audi kan inmiddels het nivo evenaren.
Zit in mijn bloed denk ik hoor, de zware interesse voor auto's en hun vooronder :cool
Wat ik zelf mooi vind baseer ik 100% op eigen gevoel.

Diep triest zeg dat van die Engelse garage..! wordt je stil van dat je zulke gevaarlijke gekken buiten hebt lopen, maakt niet uit welke auto!

Ben het eens met Emiel ook.
Ze raggen hem toch ff voor je af, dan hoef ik hem ook niet meer terug eigenlijk.

Gisteren de 113234 km aangetikt, dat is precies 4000km meer als bij aankoop. Over 3 dagen heb ik hem 4 maanden dus heb gemiddels iets meer als 1000km per maand gereden. Gemiddeld verbruikt tot nu toe 1 op 12.3

Niet slecht vind ik zelf, kan nog een stuk beter maargoed, zo'n auto koop je niet om 50 mee te rijden.. Zaterdag een leuk ritje duitsland en in augustus ook nog een weekje duitsland, dan kunnen we hem weer even wat doortrekken...

Vandaag de auto weer uitgebreid onder handen genomen, kan hij er weer even tegen hoop ik:

Auto gekleid
Plaatselijk wat krasjes bijgewerkt met een gele pad en mezzo
Hele auto met finale op een witte pad (voldoet prima op die knetterharde lak)
Mothers glaze erop
Supernatural sealant
Nattys pastewax erop
Banden in de perl
Wielen opnieuw in de wheelwax
Wielkasten in de cockpitspray

Van binnen gestofzuigd en dash in de natural look gezet

P1060410.webp

P1060420.webp

P1060411.webp

P1060415.webp

P1060413.webp

P1060431.webp

P1060429.webp

P1060427.webp

Ziet er goed uit!

Maar zijn andere mensen nu zo snel of ik zo traag (ai... inkoppertje vrees ik) ;-)

De bovengenoemde stappen daar trek ik zo'n beetje een week voor uit.

Dank voor de complimenten

Mcshine. Woon in een kastelendorp. Zijn er 5 hier dus locaties voor het uitzoeken.

E jan. De auto is al een keer gepolijst dus het was alleen een beetje bijwerken waar nodig en verder afwerken. Ook werk ik in delen. Dak en koffeklep en bumper polijsten en in de sealant zetten dan kan deze vast curen vervolgens de zijkanten hetzelfde dan de voorkant en dan kun je achteraan weer beginnen met uitbuffen en de wax opzetten. Dan kun je bezig blijven en hoef je niet te wachten op eeen bepaalde stap..

Man wat een fijne combinatie van spulletjes op een Audi zeg 8-()) ... Ik kan me er helemaal in vinden! Mss moet ik ook een keer de moeite nemen zonne show-off te doen... haha...

Netjes Emiel

Volgende week snap ik het ook allemaal nog iets beter met de clinic en spullen aanschaffen!
Mijn TT is bij de dealer (vermoed ik) gedetailed (ding is echt gitzwart en geen swirls) maar ik heb wat lichte krasjes en dingetjes dus komt goed met de combi's van Monello en pads!
Ben benieuwd.

Ben aan het kijken voor nieuwe zomerbanden, huidige beginnen aardig te slijten. Echter voor de prijs van 4 nieuwe banden heb ik ook een mooi setje 19inch RS6 velgen in antraciet... Keuzes keuzes dus, deze gaat het om http://link.marktplaats.nl/591454100