Zo, eind deze week of begin volgende week wordt dit topic uitgebreid met een nieuwe aanwinst, komt nog een grote kleine audi bij, hebben gisteren handtekening gezet onder het koopcontract van een Audi a2, zit flink wat detail werk aan maar heb speciaal op verzoek de auto compleet ongewassen gevraagd. Scheelt weer een leuke cent en het wordt er over het algemeen niet beter op. Desondanks is het dashboard toch nog "opgeleukt" met cockpitspray :|~*
Maar goed, de specs, in duitsland gevonden, vrij vol met opties voor zo'n klein autotje:
Climatcontrol
Electrische ramen voor EN achter, dat zie je bijna nooit.
Sportpakket met de volgende opties:
16inch lichtmetalen velgen met hagelnieuwe banden
leren 3 spaaks sportstuur
leren sportpook en handrem
Alu inleg in het interieur.
Grijze stoffen bekleding (oogt wat frisser als alles zwart)
Buitenkant alles in kleur.
Dan de mindere puntjes.
Wat krasjes op het achterscherm rondom de wielkast (door de lak)
Sterretje op de voorbumper (steenslag waarschijnlijk)
Blaren in de lak op de stootstrip van de bijrijdersdeur (waarschijnlijk iets tegenaan gestoten)
Op verzoek niks mee laten doen, en hierdoor de kosten nog wat mee gedrukt. Ken zelf een goede goedkope spuiter hier in de buurt. Ik ga de auto eerst detailen (krasjes opvullen etc) en dan zien we wel wat er overblijft van de schades. Dan kijken of de wielkastrand stoottrip en bumper gespoten moeten worden of dat het acceptabel is. Verder zet ik er een nieuwe radio in en een nieuwe mattenset en dan is de auto al af, zal voornamelijk door mijn vriendin gereden worden, ik zal hem wel mogen wassen waarschijnlijk :-b
Hierbij de foto's. De auto moet nog ingevoerd worden, er zijn nog wat papieren vanuit audi duitsland onderweg en dan kunnen we naar het RDW. In de week die ik vervolgens moet wachten voordat het kenteken er is kan ik dan rustig alle punten van aandacht oplossen.