BC911 zei:Is een harde wax, wat als voordeel heeft dat je veel zuiniger kunt werken. Wheelwax ruikt naar mijn menig wel aangenamer.
Zit er eigenlijk een cleaner in deze wax? Als ik me niet vergis is dit bij de Wheelwax dan weer wel het geval ...
KNOEI 8G zei:Thnx voor de input! ^
Nu nog even nadenken of ik echt wel 3 autofinesse artikelen nodig heb
SkyBuMp zei:Revive:
Dit product ruikt behoorlijk chemisch en is blauwig van kleur. De vloeistof is in dunne gel vorm. Ik heb de trims behandeld icm. een microfiber applicator en dat ging eigenlijk prima. Het lijkt ook alsof de dressing een cleaner aan boord heeft.De trims worden er mooi donker van kleur van, niet overdreven maar gewoon mooi donker. Dieper van kleur dan bijvoorbeeld PB trim restore. De beading is ook strak op de trims. De komende periode moet uitwijzen hoe lang het product op de trims blijft zitten en de looks in orde blijft.
Schijnt niet, dat is echt zo .. heerlijke pre-wax cleaner! Als basis voor de Desire heb je een knaller te pakkenFrans zei:De Rejuvenate schijnt een aanrader te zijn, dus deze heb ik naast de Desire genomen en de wheelwax als 3 voor 2.
Het blijft erg goed zitten, hangt wel af van de trim soort. De grille en de mistlamproosters blijven erg diep van kleur. Om eerlijk te zijn heb ik de standtijd niet goed in de gaten gehouden. Binnenkort weer is aanbrengen want de laatste keer was begin december.DolomiteGreyTT zei:Is het goed blijven zitten en gebruik je het ook voor je grille met een kwast?