• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse

Er zijn er nog 3 over en Rodders zit daar niet bij (gaat ook niet meer bestellen heb ik vernomen).
Dus wees er snel bij als je hem nog wilt voor die mooie prijs, die gaat niet snel meer voorbij komen denk ik.
 
BC911 zei:
Is een harde wax, wat als voordeel heeft dat je veel zuiniger kunt werken. Wheelwax ruikt naar mijn menig wel aangenamer.

Zit er eigenlijk een cleaner in deze wax? Als ik me niet vergis is dit bij de Wheelwax dan weer wel het geval ...

Thnx voor de input!! :)^
Nu nog even nadenken of ik echt wel 3 autofinesse artikelen nodig heb :D
 
Heeft er hier iemand ervaring met de Tough Coat Paint Sealant? En wat zou hier de standtijd van zijn? Kan het namelijk nergens een fatsoenlijke review vinden (of niet goed gezocht ;))

Alvast bedankt
 
KNOEI 8G zei:
Thnx voor de input! :)^
Nu nog even nadenken of ik echt wel 3 autofinesse artikelen nodig heb :D

De Rejuvenate schijnt een aanrader te zijn, dus deze heb ik naast de Desire genomen en de wheelwax als 3 voor 2.
 
SkyBuMp zei:
Revive:
Dit product ruikt behoorlijk chemisch en is blauwig van kleur. De vloeistof is in dunne gel vorm. Ik heb de trims behandeld icm. een microfiber applicator en dat ging eigenlijk prima. Het lijkt ook alsof de dressing een cleaner aan boord heeft.De trims worden er mooi donker van kleur van, niet overdreven maar gewoon mooi donker. Dieper van kleur dan bijvoorbeeld PB trim restore. De beading is ook strak op de trims. De komende periode moet uitwijzen hoe lang het product op de trims blijft zitten en de looks in orde blijft.

Is het goed blijven zitten en gebruik je het ook voor je grille met een kwast?
 
Frans zei:
De Rejuvenate schijnt een aanrader te zijn, dus deze heb ik naast de Desire genomen en de wheelwax als 3 voor 2.
Schijnt niet, dat is echt zo ;).. heerlijke pre-wax cleaner! Als basis voor de Desire heb je een knaller te pakken :heart_eyes:

DolomiteGreyTT zei:
Is het goed blijven zitten en gebruik je het ook voor je grille met een kwast?
Het blijft erg goed zitten, hangt wel af van de trim soort. De grille en de mistlamproosters blijven erg diep van kleur. Om eerlijk te zijn heb ik de standtijd niet goed in de gaten gehouden. Binnenkort weer is aanbrengen want de laatste keer was begin december.

Ik heb alles gewoon verwerkt met een gele megs foam applicator pad. Deze padjes kun je prima vormen zodat de grille ook in de hoekjes mooi mee gepakt wordt.
 
Wanneer wordt de Spritz en de Mercury polish verwacht? Weet ik wanneer ik kan bestellen ;) .
 
Oeps! Ik zie dit nu pas, had de desire al per mail besteld dus ging ervan uit dat mn pot veilig gesteld was, snel maar even ook via de webshop besteld.
 
Holy F**K,..net aan mijn binnengekomen flesje Finale geroken,.arrgggg kan er niet meer mee stoppen. wat een heerlijke lucht!
 
Nu pas?:eek:) ... pfff dat spul is al een tijd te krijgen! Breng het nu maar is op je auto aan na het wassen...:heart_eyes:
 
SkyBump wat zijn jouw ervaringen met de Tough Coat? Ik ben hier zeer benieuwd naar namelijk is dit echt een verzegeling of hoe moet ik dat zien?
 
Tough Coat is een pure paint sealant met bijbehorende standtijd. Is een super gemakkelijke sealant om aan te brengen en afnemen is ook een eitje. Aanbrengen doe ik met een gele megs applicator, 2 of 3 spraytjes op de pad en gaan. Daarna kun je steeds 1 spraytje er bij doen om te blijven uitsmeren.

Tough Coat is met name een goede sheeter, vrij rap (ietsjes trager dan reload in mijn ervaring). Beading geeft ie ook goed maar daar is ie niet speciaal voor ontwikkeld. Vaak gehoorde comment is dat Tough Coat behoorlijk wat glans/diepte toevoegt met name op zilver is dat erg goed te zien.
 
Tough Coat is een prima sealant, gewoon á la EX-P of elke andere sealant.
Het zit wel in een sprayflesje, maar is GEEN spray sealant (á la Reload)..
Deze sealant moet met een applicator worden opgebracht, moet curen, en daarna worden uitgebuft...
Heb wel al een aantal foto's voorbij zien komen van 7mnd na aanbrengen, I'm impressed! ;)
 
@SkyBump Dank je voor de heldere uitleg!

Wil hem gaan gebruiken voor de auto van mijn moeder (Zilvere Hyundai Accent komt ook show off van)
Heb hem namelijk al wel besteld samen met dé pot Desire en Rejuvenate dus ben echt benieuwd.

@Ivo's jij ook bedankt voor de uitleg