• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse

Spijtig van de 6 stuks , ben benieuwd wie bij de gelukkigen is :)

Komen er nog binnen, of blijft het met 6 stuks?
 
Als ik mijn auto een grote beurt geef, ga ik altijd met ssr1 over de auto om alle kleine krasjes weg te halen.
Daarna gebruik ik de Lime Prime lite.

Kan ik met de Rejuvenate de ssr1 overslaan? Ik had ergens gelezen heb dat deze ook kleine waskrasjes verwijdert?
Is dus de Rejuvenate gelijk aan de ssr1 en de LP lite???
 
Nee, dat wou ik dan ook :)
Maar moet ik de ssr1 dan nog gebruiken? Of kunnen die kleine krasjes er ook uitgehaald worden
met de Rejuvenate??
 
Jaloers :( .. Mijne staat nog op status in behandeling.. Bij het volgende pakket zal ik er wsel bijzitten.
Naar wat ruikt het? kwestie ons daar al wat aan op te trekken :)_[]
 
Auto Finesse Desire LTD no. 103
Auto Finesse Spirit

1zdymtx.jpg


Desire : Ongeveer de geur van het Fristi drankje :heart_eyes:
Spirit : Lichte collinitegeur ( kan er niet echt een fruitgeur op plakken)
 
Heb de Desire vanochtend opgehaald bij Carclean.com en heb gelijk nog maar het e.e.a. meegenomen.
Geur is inderdaad heerlijk, vond het zelf een beetje hartjes-achtig (je weet wel de snoepjes).

Dennis heeft me weer prima geholpen; dank voor de presentjes en dat je even naar het probleempje met de CLS heb willen kijken. :)^
 
Was gezellig, graag gedaan voor het gluren.
Dat wordt nog een aardige klus volgens mij.