• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse

Desbetreffende foto's:
Ph1L @ DW zei:
Just a couple of pictures of Tough Coat beading 7 months on. I applied 2 layers 24hrs apart at the end of July 2011.
The car is outside 24/7 in all conditions and washed usually every couple of weeks, sometimes longer.

20120307_083516.jpg

20120307_083509.jpg
Stond ergens wat lager in het topic nog bij dat er GEEN gebruik gemaakt is van "boosters" zoals bijvoorbeeld QD+
 
Tim puur uit interesse is er al meer bekend met betrekking tot de levering van de Desire aangezien in de webshop geen datum meer bij staat ;)
 
Is per express onderweg, naar schatting maandag of dinsdag hier.
 
Helaas Snitser, ik heb geen ervaring met Glisten...wel de Finale :heart_eyes:

Zoals sommige weten komt mijn bestelde pot niet bij CC vandaan:eyes:. James de man achter Auto Finesse had op mijn verzoek het potje met nummero #070 apart gezet, was helaas al voor de actie bij CC. Gisteren is de postbode langs geweest en ja hoor.... Desire in 070! De geur en kleur van de nieuwe "productie versie" is anders dan de "20 stuks limited serie" waxen. De geur is nu zachter geworden en ruikt heerlijk naar (kan het nog niet plaatsen). De kleur is nu ook licht paars ipv donker paars/roze.

Wat kiekjes:
IMG_2679.JPG


IMG_2687.JPG


IMG_2689.JPG
 
Ook ik heb alleen ervaring met Finale en zoals SkyBuMp zegt... :heart_eyes: maar ben ook benieuwd naar Glisten...!

@SkyBuMp: wanneer ga je 070 (ff nieuwsgierig: waarom 070 eigenlijk) gebruiken?
 
Horen de zwarte doosjes erbij als verpakking?

Is dit dan nog iemand anders zijn potje met LTD nr 019? Jij hebt dus 070 en één van de eerste met "strawberry" op?
 
addy zei:
Limited nr 19 :weetniet

Dat wist ook wel :) Skybump zelf heeft dus 2 potten, eentje met nr 070 en één van de eerste 20 en daar staat in de plaats "strawberry"

Dus is dit nog iemand anders zijn potje?
 
Klopt op de foto is "LTD no 019" te zien. Mijn pot heeft no 070, ik heb zelf 2 potjes inderdaad nu.:heart_eyes:

De boxjes horen er gewoon bij inderdaad, past mooi bij de Desire pot.
 
Hmmm ik had eigenlijk verwacht dat er een mooier kistje bij zou zitten.
Nou ja de wax zal het wel goed maken denk ik.
 
Er zijn er 6 binnen, helaas niet genoeg voor iedereen.
De potten worden automatisch toegewezen.