• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse

Ja, ben ik ook wel bang voor.
Zijn nog meer vervelende dingetjes ontstaan na de laatste detail, waaraan ik extra werk ga krijgen.
Maar ja dat heb je met kilometervreters...
 
Vandaag even met SkyBumP in de wasbox geweest. Daar heb ik de Toyota alleen afgespoten want hij was nog goed schoon. Niet zo gek als ik de auto eergisteren had gewassen.

De auto nagelopen met de Auto Finesse Finale.

Wat een zaligheid komt er uit dat flesje :heart_eyes:

De lak voelt zo glad als babybilletjes.

Ik heb het eigenlijk niet zo op detailerspraytjes qua gebruik, maar dit is toch wel een blijvertje.
 
Stond ik nog te soppen....man die geur dat er uit die wasbox bij Nicknameless vandaan kwam :heart_eyes:

Was weer errugg rood! Jammer dat je al weg was, anders hadden we de mercury kunnen proberen op je uitlaatjes w^^w.
 
Ik heb overlaatst tripple all in one polish gekocht. Ik heb eens gekeken op de site van autofinesse en daar brengen ze dit aan met een mf-pad. Weet iemand of dit nog moet curen en hoelang je moet wachten voor een laag natty's aan te brengen. Zou het ook nodig zijn om de rubbers af te tapen?
 
Volgens mij moet dit niet curen, het is toch een polish? ;)

Staat het niet op het flesje zelf?
 
Tripple heeft wel een filling effect, dus ik zou het even laten "drogen/curen" hoe je het wilt noemen. Niet uren maar een minuutje of 3-5 moet voldoende zijn. Gewoon zelf proberen zolang het makkelijk blijft afnemen, verschilt steeds door de omgevings factoren.
 
Op de site van AF staat dat je het moet laten curen;

Directions for use:

1: Ensure surface is clean, dry and free from contaminants

2: Using an applicator sponge, apply sparingly to the surface using light pressure, in back and forward motions, covering a panel at a time

3: Once cured, remove excess with a microfiber cloth

4: If required, top with a paste wax of your choice

Tips from the professionals:

Ideal for use on paintwork in doorjambs and shuts. To clean, polish and protect in one easy step.

Zou het dus gewoon als een was benaderen en een swipe test doen.
 
Onlangs weer wat Autofinesse spulletjes binnen gekregen. De spritz interior detailer en de glass cleaner. Wat ik me afvraag is in hoeverre de glasscleaner een raamprotectie ala rain-clear of pro vision aan tast?
De AF glasscleaner ruikt erg alcohol achtig, bijna een ipa lucht. Dit in tegenstelling tot andere glas reinigers. Het reinigende effect en streeploosheid is dan wel weer super bij de AF Glasscleaner.

De spritz,.tsja..ruikt erg bubblegum achtig, weet nog niet of dit product mij kan bekoren. De neutrale geur en looks van 303 aerospace protectant spreken mij meer aan..denk ik.
 
Nieuw van Auto Finesse

Waxmate

14527652.jpg


The innovative & ergonomic wax applicator

We are proud to announce the launch of yet another quality product from Auto Finesse. Our new Waxmate may look like any other applicator, but its not. For years we have put up applying waxes with applicators not suited to the pots most hard waxes are poured in, an over sized applicator usually results in uneven loading and only using around 1/3 or 1/2 of the surface at best, our new Waxmate has been specially engineered to fit the exact diameter of our wax jars, meaning a simple quarter twist covers the whole face and ensures you get a better, more even coverage when using our hard waxes. Its design also lends its self to be much more comfortable to use from the raised grip platform and can be compressed down and stored in the top of the wax pot for next time.

RRP £3.50ea
 
Ze kwamen mij ook al bekend voor :) Misschien heeft AF ze net nog iets kleiner laten maken zodat ze in de waxpotten van hun passen?

Volgens mij werken ze wel niet slecht, kwartslag draai in de pot en de pad zit onder de wax en aanbrengen maar..
 
Tim zei:
Tsja, ik kon die dingen 3 jaar geleden al inkopen. :D Maar zou het nou zo handig zijn?

Echt waar Tim, ik ben gek op die pads met een love handle :-b

Persoonlijk vind ik het fijn, want hiermee krijg ik geen kramp in me vingers als ik ga waxen.
 
Tim zei:
Tsja, ik kon die dingen 3 jaar geleden al inkopen. :D Maar zou het nou zo handig zijn?


Ik heb destijds iets vergelijkbaars gekocht, van HD Care, maar deze was bedoeld om de HD Car Care bandendressing aan te brengen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]