• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse

Ok,.laten we dan maar met een desire lijstje beginnen om de desire naar Nl te halen,..minimaal 6 personen....(aldus Tim in een post hierboven)

1)Snitser
 
tamer zei:
Hij sprayt ook wel lekker hoor, alleen ben ik de grotere sprayers gewend. Ik vond het niet lekker werken, vind de sprayer te klein tov de fles.

Idem ik heb hier de Auto Finesse Crystal Glass Cleaner sprayen doet hij echt super maar zoals jij zegt is hij te klein tov de fles. Ligt ook moeilijk in de hand ...
 
Voor de liefhebbers, bij een Engelse dealer is er een speciale actie gaande momenteel '3 for 2' en omdat wij graag onze Nederlandse en Belgische klanten willen bedienen, gaan we met deze actie mee.

Koop 3 Autofinesse producten en krijg het goedkoopste product gratis.

Omdat we dat niet direct in onze webshop kunnen verwerken, moet je het goedkoopste product even doormailen naar ons en dan doen we die erbij.

Desire kunnen we ook leveren. Ik heb begrepen dat er meerdere mensen zijn die interesse hebben.

 
Oehhh.... dat is wel aantrekkelijk!!

Is de AF Mint Rims Wheel Wax een harde, zachte of vloeibare wax (a la wheelwax) ?
 
Tim zei:

Desire kunnen we ook leveren. Ik heb begrepen dat er meerdere mensen zijn die interesse hebben.

Is niet meer zeker aangezien de mensen besloten hebben om ergens anders te bestellen
 
Erg, erg jammer Tim. Je kunt zeker niet één pot laten komen zodat ik gewoon via CC kan bestellen?
 
Vind het sneu nu ik er langer over nadenk! Ik ga mijn best doen om losse potten te bestellen. Nu wordt een loyale klant de dupe en dat vind ik niet helemaal juist.

Dus Snitser, ik ga mijn best doen alsnog voor je. Mocht iemand anders nog interesse hebben, graag uiterlijk morgenochtend laten weten zodat ik wellicht nog wat kan regelen, maar ik kan niet garanderen dat het lukt.
 
Tim,.ik las net na het posten van mijn berichtje de mail van Dennis...pff dat jullie nog steeds op de zaak zijn man ;) Ik wacht rustig af...
 
We doen ook veel vanuit huis, moderne techniek enzo :)
Voor de mensen die hem willen hebben, stuur even een mailtje dan proberen we een extra mooie prijs voor jullie te regelen.
Hoe meer aanmeldingen hoe groter de kans is dat het lukt.
 
Dibbuz zei:
Is niet meer zeker aangezien de mensen besloten hebben om ergens anders te bestellen

Naar ik aanneem niet in England, want daar is de Desire uitgesloten van de actie 3 voor 2. ;)

Ik ga ook een mail sturen, ben wel geïnteresseerd indien jullie een mooie prijs kunnen maken.
Heb veel goede dingen over deze was gehoord en gezien.
 
Toch wel Frans. ;)

Goed nieuws, er zijn genoeg mensen om de Desire alsnog naar Nederland te laten komen.

De normale prijs voor de Desire blijft € 160,- , maar in maart bieden we hem aan voor € 130,- én laten we hem meelopen in de 3 = 2 actie. Loyaliteit mag in deze beloond worden. :)^