• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aventurijn stelt zich voor.

Aventurijn

Detailing rookie
16 feb 2010
2
0
Hallo,

Ik ben dus Aventurijn, en getrouwd.

Samen hebben we, sinds kort een Skoda-Yeti, waar wij "straks" onze caravan achter gaan hangen.
(De Yeti op mijn avatar is -voorlopig- niet die van ons, maar geleend van internet. :) )

Doordat we zwarte strepen op de lak kregen, omdat de rubbers van de ramen afgeven op de lak (allemaal zwarte strepen), ben ik gaan googlen en kwam zodoende op dit forum.

Wij houden beiden niet van poetsen, maar die zwarte strepen willen wij wel erg graag vanaf (inmiddels heb ik hierover al een topic gevonden, waarin ik ook gereageerd heb).

Morgen krijgt onze Yeti een wax-oil behandeling, in opvolging van onze vorige auto, wat ons goed bevallen is.

Wij hebben dit euvel inmiddelsl bij de dealer gemeld en zijn benieuwd hoe/of dit opgelost gaat worden. :roll

welkom!

als er een waxoyl laag aangebracht word, moeten die zwarte strepen er ook afgehaald worden..

ze kunnen er niet zomaar overheen "waxoyl-en"

Welkom op het forum! Wellicht is de Yeti-handschoen leuk voor bij jullie autohttps://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_wash_mitt_Yetis_Fist_SNYM1PC_101720? Grapje, eerst maar lekker de rubberstrepen eraf en daarna de Waxoil-behandeling.

Niet houden van poetsen???:| Evengoed toch welkom. Leuke auto trouwens die Yeti.