Afgelopen vrijdag de Passat weggebracht voor het herstellen van de schade.. ik was in het verleden al eens bij deze schadehersteller geweest en toen was ik ook tevreden. Bijkomstigheid was dat deze hersteller als enige mijn gehele bumper wou spuiten zonder bijkomende kosten en dat vond ik toch wel een must eigenlijk.
Ik kreeg een mooie Up! mee als leenauto en daar hebben we ons de afgelopen dagen prima mee gered moet ik zeggen. Ik kreeg alleen de keeperstas van de hockey er met geen mogelijkheid in
Gisteren aan het einde van de middag werd ik gebeld dat de Passat weer klaar stond.. helaas regende het toen ik hem weer ging ophalen dus ik heb het niet helemaal goed kunnen zien, maar zo op het eerste gezicht zag het er weer picobello uit.
De man liet me ook foto's zien van de werkzaamheden en vertelde me welke onderdelen er waren vervangen, te weten de dagrijverlichting rechtsvoor (ruim 300 euro
) een chroomstrip die daaronder zit en het middengedeelte van de ondergril. Die heeft ooit eens een konijn gekopt op de snelweg, maar daar had ik niets van gezegd omdat dit buiten de schade valt die nu gereden was. Maar ik vond het heel prettig dat ze die ook hebben vervangen.
De totale kosten zijn ruim €1500 zag ik op de factuur, maar dit wordt vergoed door de verzekering alhoewel ik wel meer premie ga betalen vanwege dit vooral.
Op deze foto zie je de onderdelen liggen welke vervangen zijn
Doet toch wel een beetje pijn om hem zo te zien, hoewel ik weet dat hij er beter uitkomt
Voor nu ben ik tevreden met het resultaat, van het weekend maar eens even lekker wassen en dan goed bekijken of er misschien nog spuitnevel aanwezig is of iets anders