Gisteren heeft de Passat buiten gestaan in de regen en dat lijkt voor een groot probleem te hebben gezorgd...
Ik weet dat de afvoer van het panoramadak wel eens verstopt wil raken, maar tot op heden geen enkele indicatie hiervan, tot nu...
Vanmiddag naar de winkel gereden om een pakketje weg te brengen, niets aan de hand. Vervolgens naar Prax*s gereden om mezelf een nieuwe hogedrukreiniger te gunnen. Ik wil daar wegrijden en de ene na de andere melding verschijnt op het display ! Totaal 9 meldingen oa storing remmen, bezoek werkplaats etc.
Tegen beter weten in, de auto uitgezet en vervolgens nog eens proberen en weer een disco aan meldingen.
Toen schoot het me te binnen van de afvoer van het panoramadak en jawel.. bijrijderskant mat is zeiknat en ook het tapijt eronder was echt nat.
Toch besloten om naar huis te rijden, hemelsbreed 1 km en thuis de auto uit te lezen met OBDeleven en de meldingen geprobeerd te wissen, maar ze kwamen net zo hard en snel terug.
Nu zit ik enorm in mijn maag met dit verhaal, ik ben bang dat dit extreem uitvalt qua kosten.
Ben je voor zoiets ook verzekerd eigenlijk? Ik ben WA casco verzekerd... of is het zo dat ik gewoon hele dikke vette pech heb?