• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Quincy: VW Passat Variant 3BG 2003: Auto Finesse Desire

Staat er prachtig bij !

Heel mooi die ingebouwde spots in je dak(komt door de foto) , zo zien ze je tenminste ook rijden als het donker is (de laagvliegers) :D
 
Thanks, onderzijde van de carport moet nog eens opnieuw.. het materiaal dat er nu onderzit is gaan golven, staat op het "to do"lijstje :cool:
 
Tijd voor een updeetje :-b

Na de winterperikelen te hebben doorstaan was het tijd voor een nieuw jasje voor de Passat.. recent de Auto Finesse Desire gekocht en besloten dat dit hem moest worden..

De lak zelf had weinig te lijden gehad en zag er "over all" genomen nog goed uit.. deze detail moest ik in een dag voltooien..

De auto gewassen met een sample van de Monello Lavare, de shampoo doet zijn werk goed, maar ik heb liever een wat lekker geurende shampoo :)^

Na het wassen de auto gekleid met DJ Born Slippery en DJ BoB clay, daarna de auto weer afgespoeld en vervolgens gedroogd.

Toen de DAP900 erbij genomen met een rode finishing pad en de AF Rejuvenate en zo heel de lak gereinigd en voorbereid op de AF Desire

Ik stond écht versteld van de AF Rejuvenate, wat een wonderbaarlijk goedje. Het leek wel of de lak gewoon twee tinten donkerder werd en de lak spiegelde als een malle.. dit heb ik nog niet eerder zo mee gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Amaj die ziet er nog zeer knap uit ondank toch al een ouder model te zijn!

veel nieuwe auto's kunnen hier zelfs niet aan tippen!
 
@ SkyBump, ik moet er nog wel aan wennen moet ik je eerlijk bekennen.. ik bracht hem al snel te dik aan. Daardoor bufte hij minder fijn uit als b.v. de Rainforest Rub van DJ maar de geur is heerlijk !

@ Wouter, de auto is nu 10 jaar maar qua lak zou je dat idd niet zeggen :cool:
 
Dun aanbrengen is key inderdaad, maar eenmaal gewend is dat een eitje! Verder vond ik de wax makkelijker af te nemen na ongeveer 20 minuten cure tijd.
 
Zo, mijn Desire heeft een goed baasje gevonden ;)

Passat ziet er goed uit!

De Desire rook idd heerlijkkkk..