• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginnende poetsfanaat

Nicks

Detailing trainee
12 jul 2018
2
45
Hallo allen!

Ik ben Nick en nieuw op het forum, op Facebook zit ik al wel een tijd in de Carclean groep en volg ik met veel bewondering alle detailers en heb ik hier en daar al een beetje informatie opgedaan.

Ik vond het altijd al een zeer fijn en toch wel dankbaar gevoel hebben om mijn auto weer helemaal 'mooi' te maken. Bovendien is het voor mij een fantastische manier om even tot rust te komen. Echter was ik op zoek naar een stap verder, toen ik uitkwam bij de Carclean community kwamen er in eens een heleboel 'stapjes' bij en was mijn volledig interesse gewekt om er echt een hobby van te maken.

Sinds afgelopen weekend heb ik dan het eerste grote pakket besteld met de DAP 900 kit en dan nog los Monello foam, Monello Cristallino, Meguiars wash mitt, Monello Senza Aqua en een Monello Peluche Verde Trio pack.

Nadat ik mijn prachtige Laguna heb moeten verkopen rijdt ik nu (tijdelijk) in de Suzuki Swift uit 2010 van mijn vriendin, deze zit van boven tot onder onder de swirls en mag dus wel behoorlijk onder handen genomen worden.

Zoals ik in de Facebook groep al vertelde zal ik nog veel moeten leren, zal ik veel zoeken op het forum en ook gaan vragen. Ik ben al een tijdje bezig de gehele 'How to' af te speuren om alle goede tips tot me te nemen.

Veilige groeten,

Nick
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba