• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Benzine gemorst op mijn bekleding, hoe krijg ik die geur weg?

n0sTRa

Detailing chief
7 mrt 2009
155
85
Gisteren om een jerrycan benzine geweest, maar deze is om gevallen in men koffer en open gekomen. Het gevolg dat er zo'n 2l benzine is uit gelopen.

Ik heb er al de wielkuip bekleding uit gehaald en zal deze nieuw bestellen, maar de geur zit toch in de wagen.

Is er een wonder middel hier voor?
 
Geen bezine stelen!!!:D ,neen wat nicknameless!en de rest van de auto zou ik ook doen,daarna een lekker geurtje dr in en klaar bent U
 
Was voor een stroomgroepje te vullen, eerlijk gekocht aan de pomp :cool:

Extractor kun je wel huren veronderstel ik? Daarbij APC gebruiken?
 
vuurtje????? :D

ik zou zo veel mogelijk bekleding vervangen en
met deze warmte kan je mooi luchten

de auto even APC beurtje geven waar benzine is gekomen .
 
Ja apc in laten werken,en eventueel ook in de extractor gebruiken.......of de speciale extractor vloeistof dr in.....Weet niet waar je in nederland/belgie zit u kan altijd langskomen ik heb namelijk een extractor@home
 
Pfoe..]-0 .. ik vind de "LOL"smileys er toch wat over in dit geval. MMoet er niet aan denken dat het mij gebeurde.

Maar inderdaad luchten en extractor lijkt me sowieso logisch.

Tip van mij: Doe wat ValetPro Odor Eater in de extractortank.
 
Bwah, ik heb geen probleem met die smileys. He tis echt wel niet leuk maar het is ook het einde van de wereld niet.

Ik zal eerst eens proberen met APC, werkt het dan nog niet zal ik extractor gaan huren.

Ik heb ook nog een overschotje van meguiars odor eliminator, kan dit ook nog eens proberen.
 
Ik heb 36 jaar met benzine gewerkt tot ik zelfs het verschil niet meer rook tussen diesel en benzine en ik heb er ook een beroepsziekte aan over gehouden maar hoe je de benzine stank er uit krijgt ik zou het niet weten.
Mij lijkt het dat alle bekleding waar de benzine in getrokken is moet vervangen worden.
Veel suc6 met je benzine probleem.