• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Best way to sheet

nickname456

Detailing trainee
5 jul 2015
71
20
38
Hi all,

Vandaag aan het zoeken geweest hier op het forum naar de beste manier om een mooie sheeting te verkrijgen.
Bij beading blijven de waterdruppels op je wagen, verdampen ze en laten ze eventueel vuil achter.
Veel info kreeg ik echter niet gevonden en met de winter voor de deur, waarschijnlijk nog wel meer geinteresseerden.

Klopt het dat gyeon mohs de beste sheeting geeft?
Of zijn er nog andere betere manieren/combo's?

Hello,

ik heb tijdje geleden de Sonax Polymer Netshield op mijn wagen 'getest' en die geeft een goede sheeting.
https://www.Carclean.com/product/Sonax/ProfiLine_Polymer_Netshield_340ml_223_300_102702

conv_2698.webp

makkelijk aan te brengen, wel snel oppoetsen voor het opdroogt.

nog geen andere ervaringen zelf

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reacties: Altos
Hier ook de sonax deze middag:
[video=youtube_share;rm9niBQBD3s]https://youtu.be/rm9niBQBD3s[/video]

Cancoat geeft een betere sheeting dan mohs... Daarom heb ik er ook voor gekozen bij mijn eigen wagen de Mohs af te toppen met een laagje Cancoat.

Dus cancoat en SPNS zijn de kanshebbers tot nu toe.
Van welke is de standtijd beter, iemand een idee?
En kan SPNS ook over MOHS of moet deze puur op de lak?
Ik gok het laatste daar deze bedoelt is om een 'verbinding' te maken met de lak?

Ik heb pas collinite 845 aangeschaft, had beter volledige gyeon assortiment aangekocht :)

Ik gebruik de Collinite 845 ook graag hoor, de spns is gewoon om te testen en als onderlaag, misschien ook ooit eens een waxje erover voor de mooi, wie weet...

wel moet de sonax als eerste op de lak voor de hechting idd, ik denk dat dat met cancoat ook zo is (tenzei ik het fout heb)

Cancoat kan ook over 1 of 2 lagen mohs gezet worden.

Als je de 845 over de SPNS zet, heb ne dan niet minder sheeting effect?
Ik dacht dat 845 meer beading gaf, maar kan ook mis zijn...