Hallo allemaal!
Na jaren in stilte te hebben mee gelezen dacht ik dat het wel even tijd werd om me even voor te stellen.
Sinds 2016 ben ik in het bezit van een Renault Mégane, woonachtig in Vlissingen en ben 37jaar oud.
Toen ik de auto kocht, had ik gelijk de intentie om het goed te gaan onderhouden en verzorgen.
Zo gezegd zo gedaan, en al zoekende kwam ik op Carclean en dit forum terecht. Door oa dit forum te volgen en in te lezen in de topics heb ik afgelopen twee jaar het nodige basis kennis vergaard, waarvoor dank aan alle actieve leden voor hun behulpzame input.
Alhoewel ik al in bezit ben van een DAP 900 ben ik helaas door gebrek aan tijd (en misschien beetje angst) nog niet verder gekomen dan het wassen en onderhouden van de auto. Dit staat nog op de planning om het van de zomer te doen.
Wat ooit is begonnen van "ik wil mijn auto zelf wassen" is inmiddels uit de hand gelopen hobby geworden met onderstaande voorlopige collectie aan spullen:
Mothers California Gold shampoo
BtbM shampoo
Poorboys Super Slick & Wax
Gyeon washmitt
Monello washmitt
2x 19l emmers met gritgard en deksels
Poorboys Waffle droogdoek
Gyeon droogdoek silk dryer
Lancia Foam + monello Artico Magico
Mothers klay kit
Poorboys S&W
Poorboys QD+
Monello non ferro
Autoglym Liquid clay
Wheel woolie en wiel borstels
Citrus Tar and Glue Remover
Bug Squash
Bio-Degradable APC
Gyeon tire
Monello Aquafobia
Auto finesse Revive Trim Dressing
PB Natural Look Dressing
Clearly Menthol
Car Glass Polish
Rain X
Gyeon cancoat
Colonite 845
White dimond
Poorboys Professional polish
Prep
Isopropanol
Nanolex Microfiber wash
Ca 10 pelushe doeken
Ca 10 nero doeken
Ca 10 doeken van andere merken
Div meng flessen en spays
DAP 900V3 Mezzo + finale
PADS groene en zwarte in 5.5" en 4"
Na jaren in stilte te hebben mee gelezen dacht ik dat het wel even tijd werd om me even voor te stellen.
Sinds 2016 ben ik in het bezit van een Renault Mégane, woonachtig in Vlissingen en ben 37jaar oud.
Toen ik de auto kocht, had ik gelijk de intentie om het goed te gaan onderhouden en verzorgen.
Zo gezegd zo gedaan, en al zoekende kwam ik op Carclean en dit forum terecht. Door oa dit forum te volgen en in te lezen in de topics heb ik afgelopen twee jaar het nodige basis kennis vergaard, waarvoor dank aan alle actieve leden voor hun behulpzame input.
Alhoewel ik al in bezit ben van een DAP 900 ben ik helaas door gebrek aan tijd (en misschien beetje angst) nog niet verder gekomen dan het wassen en onderhouden van de auto. Dit staat nog op de planning om het van de zomer te doen.
Wat ooit is begonnen van "ik wil mijn auto zelf wassen" is inmiddels uit de hand gelopen hobby geworden met onderstaande voorlopige collectie aan spullen:
Mothers California Gold shampoo
BtbM shampoo
Poorboys Super Slick & Wax
Gyeon washmitt
Monello washmitt
2x 19l emmers met gritgard en deksels
Poorboys Waffle droogdoek
Gyeon droogdoek silk dryer
Lancia Foam + monello Artico Magico
Mothers klay kit
Poorboys S&W
Poorboys QD+