• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 1 serie binnenkant

Jael

Detailing rookie
25 feb 2014
8
0
44
Beste mensen,

Ik heb een vraag over mijn goud kleurige BMW 1 serie. Hoe kan ik die het meste van binnen schoonmaken, ook de bekleding.
Ik heb al wat zaken op internet gelezen maar ben nog niet helemaal zeker.

En hebben jullie nog tips waar ik mijn bmw kan inruilen voor een andere? Of zelf de auto verkopen? Is dat voordeliger?

Gr.

Je mag hem bij mij wel inruilen, voor een E36. Maar dat is vast niet de deal waar je naar op zoek bent. ;) Maar als je daar interesse in hebt dan hoor ik het wel.

Hem zelf verkopen is voordeliger; zo kan je bij een dealer/handelaar meer korting bedingen.

jitzzzze;n388261 zei:
Je mag hem bij mij wel inruilen, voor een E36. Maar dat is vast niet de deal waar je naar op zoek bent. ;) Maar als je daar interesse in hebt dan hoor ik het wel.

Hem zelf verkopen is voordeliger; zo kan je bij een dealer/handelaar meer korting bedingen.

Haha ik zat zelf te denken aan een andere bmw of een Porsche, maar ik dacht al zoiets. Als je zelf verkoopt ben je voordeliger uit he.
Ik zat net op bijvoorbeeld deze website te kijken voor een Porsche, maar is het met zulke websites bijvoorbeeld ook mogelijk om je eigen auto erop te plaatsen en ook voor ruilen (en bijbetalen) in aanmerking te stellen? Zo ja hoe doe ik dit? Zo nee, kan dit uberhaupt op het internet?

Gr.

Wat betreft je interieur, ik heb goede ervaringen met Mequiars All Purpose Cleaner (APC). Ik heb een sprayfles gevuld met een mengsel van 1:8 waarvan 8 voor de delen water staat. Ik spray het oppervlak in met de APC waarna ik het afneem met een MF doek. De vloerbedekking borstel ik altijd nog even waarna ik het afneem met de MF doek. Een meer grondige manier is met een extractor. Dit is een stofzuiger waarmee je het vuile water uit de bekleding kunt zuigen. Na het reinigen spray ik de delen in met Auto Finesse of ik behandel het met Natural Look van Poorboys World. Dit geeft een mooie niet vettige en glimmende finish. Succes!

LB;n388307 zei:
Wat betreft je interieur, ik heb goede ervaringen met Mequiars All Purpose Cleaner (APC). Ik heb een sprayfles gevuld met een mengsel van 1:8 waarvan 8 voor de delen water staat. Ik spray het oppervlak in met de APC waarna ik het afneem met een MF doek. De vloerbedekking borstel ik altijd nog even waarna ik het afneem met de MF doek. Een meer grondige manier is met een extractor. Dit is een stofzuiger waarmee je het vuile water uit de bekleding kunt zuigen. Na het reinigen spray ik de delen in met Auto Finesse of ik behandel het met Natural Look van Poorboys World. Dit geeft een mooie niet vettige en glimmende finish. Succes!

Kan je de All Purpose Cleanger gewoon bij een benzinepomp kopen, of ergens anders? Over een MF doek beschik ik al :). Ik borstel de vloerbedekking ook altijd zelf uit. Maar toch krijg ik niet alles eruit, misschien is de extractor daarvoor idd een oplossing. Goed dat je ook iets voor glans gebruikt! Heb je daar nog meer producten voor?
Bedankt voor je reactie!

Gr.

Je zit hier op het forum van Carclean.com
Stel jezelf nu nog een keer de vraag "Waar zou ik APC kunnen kopen?"

;)

Haha ik wist niet dat er onder dezelfde naam ook een webshop bestond. Domme opmerking dus ;).

Maar toch bedankt!

Haha wat een website zeg, ik heb al behoorlijk wat spullen gekocht om me auto te laten shinen! Ik ben ook al opzoek gegaan naar een extractor.. Nog niet geslaagd helaas!