• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 318iA Cabriolet "Opgefrist"

McShine

Detailing guru
Tester of Bling
28 nov 2009
2.113
115
46
Het werd toch tijd voor een apart topic over mijn eigen auto, vandaar...

Heerlijk weer vandaag, komt mijn pa gister met het idee om "effe"naar de Ring te rijden....

Gister dus even snel een wash and wax uitgevoerd, met Trimrestorer, Wheelwax en VRP voor de bandjes.

Woensdag komt als het goed is de waterontharder hier te hangen, ben benieuwd...

Mijn collectie is hier te vinden.

IMG_4147.webp

IMG_4145.webp

IMG_4146.webp

IMG_4143.webp

sign0173.webp
Zeer mooi resultaat! En een prachtige tijdloze wagen, naast de 80 cabriolet en W124 cabriolet is dit een van mijn favoriete cabrio's.

Je wagen staat er netjes bij 8-)

Normaliter ben ik niet zo'n fan van groen, maar deze is wel een uitzondering, ook mooie OEM wielen !

Er zijn toch nog meer mensen die hun E36 goed onderhouden, ziet er top uit!

Ben zelf ook niet zo snel een voorstander van groen, maar ze hebben er toch wel goed over nagedacht bij BMW om die lichte en donkere tinten te mengen, super!

Jammer van de E36, fijne wagens! Maar de Swift mag er ook wezen! Gefelicteerd, en veel fijne en veilige kilometers gewenst. En het belangrijkste: veel detail plezier!

Vreemd trouwens dat ik mijn eigen topictitel niet kan aanpassen? Ben ingelog maar zie geen "BEWERK" knop. Alleen maar de optie om te quoten....:-/

Edit: In de post zie ik hem weer wel, maar dus niet in de openingspost...

10 jaar nieuwer, leuker rijden, minder wegenbelasting.. Maar vooral dat 2e eigenlijk. :jippie