• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 320 ci Cabriolet

Lowlands zei:
Mooi werk inderdaad!Maar de titel is verkeerd,ik dacht dat het om een klassieker ging,maar het is een moderne beemer...

Nee titel is goed.

Omdat ik met de feestdagen tijd overhad heb ik eens wat foto`s van details uit het verleden ge-upload,vandaar.

scenic zei:
Zwart, natuurlijk, de mooiste reflecties.........prachtig gedaan..........en de eigenaar was tevreden ? Nog een diner in het vooruitzicht ?

Ja er lag een dinerbon voor 2 klaar:jippie

wat is hier mis mee ? :cool
Het gaat hier om een originele onverprutste BMW,daar is niks mis mee:cool

Hier de foto`s zoals ik hem laatst terug kreeg toen de wagen door de BMW garage was gespoten!

Vol met krassen,kofferbak afgeveegd?
Lijmresten..

Tis allemaal wel weer goed gekomen maar helaas geen foto`s na.
DSC00346.webp

DSC00347.webp

DSC00348.webp

DSC00349.webp

DSC00350.webp

DSC00351.webp

DSC00352.webp

Ik zit dit topic door te lezen, maar er valt toch iets op. Ik zie toch echt volgens mij een 4 cilinder onder de kap liggen in combinatie met 1 uitlaat stukje. Dus het lijkt mij dat dit een 318ci is.

Verder heb je mooi resultaat behaald! Keep up the good work !

Bob O. zei:
Ik zit dit topic door te lezen, maar er valt toch iets op. Ik zie toch echt volgens mij een 4 cilinder onder de kap liggen in combinatie met 1 uitlaat stukje. Dus het lijkt mij dat dit een 318ci is.

Verder heb je mooi resultaat behaald! Keep up the good work !

Zover ik weet heeft zelfs BMW geen 4-cilinder in de lengte geplaatst. Dit is toch gewoon een 6 pitter?

Mooi gelukt hoor!:-)^

Tjonge, wat had die dealer (of het herstelbedrijf) de lak aan de rechterzijde verpest zeg!
Het blijkt toch opvallen in mijn ogen dat ze dat totaal niet zien. Werkelijk geen enkel oog voor detail.
Maar mooi hersteld.

Bevalt het in Belgie Peer?