• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 335i Space Grau - krasherstel

Heb je nou geen diepteverschil? Ik weet dat de huidige BMW's onder de orange peel zitten. Op DW zag ik dat iemand een complete BMW had gewetsand, waardoor de orange peel verdween en ontzettend veel diepte kreeg. Ik kan me voorstellen dat je rond het stuk van de kras een geweldige reflectie nu hebt?
 
bartr123 zei:
1,5 uur is netjes.

Maar waarom word er voor het polijsten een Festool rotary gebruikt ipv een Pro 900?
Kan deze de harde BMW lak niet aan?

De schuuruitslag van de DAP is veel te groot.
Bij wetsanden moet het juist ze klein mogelijk zijn om het resultaat weer knap terug
te krijgen.
De festool is klein, licht en trillingsarm, met een schuuruitslag van 2 mm
 
Orangepeel was nauwelijks minder dan de rest, had het trouwens wel verwacht maar dat was dus niet het geval.
De "knik" ook meegepakt, het is een flauwe knik, lakdiktes waren daar erg goed (140-150) en je zet ook bijna geen druk met zo'n machine. Je moet dan ook niet vol op de rand gaan duwen.
 
Ik heb het over de polijstmachine dat is Festool,ik vraag ook waarom de PRO 900 niet is gebruikt,er word nergens gesproken over een DAP.

Lezen mijn waarde vriend;)
 
Knap resultaat maar voor een beginner toch heel spannend..
Een Wetsand-clinic zie ik ook wel zitten!
 
Wetsanding en spotrepair clinic is in de maak.....heeft tim laten weten op de clinic pagina.Ergens rond of eind MEI naar ik me kan herineren
 
bartr123 zei:
Ik heb het over de polijstmachine dat is Festool,ik vraag ook waarom de PRO 900 niet is gebruikt,er word nergens gesproken over een DAP.

De Pro900 had het makkelijk aangekund hoor, maar de Festool biedt meer mogelijkheden (maar daar is de prijs ook naar). de PRO900 is bedoeld als consumentenmachine tegen een lage prijs, werkt prima, maar de Festool kan net iets meer.

Vergelijk het met een Audi dealer die een A1 tot R8 verkoopt. Alle auto's goed, maar de R8 de beste. :D
 
bartr123 zei:
Ik heb het over de polijstmachine dat is Festool,ik vraag ook waarom de PRO 900 niet is gebruikt,er word nergens gesproken over een DAP.

Lezen mijn waarde vriend;)

Het was al laat......