• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW e60 zwart

jack-e60

Detailing addict
24 dec 2014
42
65
39
Vandaag weer druk bezig geweest voor een medelid van de BMW club. Helaas had een hork wat krassen op de 2 rechterdeuren achtergelaten. Rondom had de auto ook wat lelijke krasjes en plekjes. Dus ipv aleen naar de krassen te kijken besloten de auto eens goed te verwennen. Begonnen met de banden, wielen en wielkuipen goed aan te pakken. Hierna de auto afgespoeld, en goed gewassen. Na even de laatste druppels laten drogen en een sigaret met koffie kwam de dap uit zijn tas. Begonnen met de auto kleien, hierna goed gepolijst. Man man wat is die lak keihard van BMW! Na het polijsten gefinished en daarna nog een mooie waslap erop gezet. Interieur ging hij zelf doen dus nadat de ramen nog even goed schoongemaakt zijn was de beste man voor de tweede keer verliefd geworden op zijn wagen :)
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    213,3 KB · Weergaven: 367
  • image.jpeg
    image.jpeg
    223,3 KB · Weergaven: 342
  • image.jpeg
    image.jpeg
    183 KB · Weergaven: 299
  • image.jpeg
    image.jpeg
    318,6 KB · Weergaven: 343
  • image.jpeg
    image.jpeg
    181,6 KB · Weergaven: 353
Ziet er goed uit.

Welke tools heb je juist gebruikt? DA? Rotary? In combinatie met welke polijstmiddelen & pads?
 
De vooraf fotos was ik helaas vergeten. Kleineimpressie: De beste man woont in Zeeland, werkt in de polder. Was dus echt smerig!!

Wassen doe ik met 2 emmer methode. Schaapswol mit. Dap 900 voor het ruige werk. Producten van Monello. Wielen en banden product van poorboys. Mothers voor laatste glim glim erop. Ik was begonnen met de oranje pad op mn dap maar de lak van die bmws is zo keihard dat ik al heel gauw overstapte op de gele pad. De lichte krasjes en vooral de zwaardere kreeg ik anders niet weg. Voorkant van de auto was al eens overgeblazen voelde ik dus ging wat makkelijker. Kofferklep erg veel lichte krasjes. Ga binnenkort even terug met een zwaarder product om dit meer naar mijn zin te krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: Michel Kuijpers