De Faro zonder de accupack geeft waarschijnlijk iets meer lichtopbrengst. Alkalines hebben net even wat meer capaciteit dan de accupack.
Oke is een gewoon ledlampje niet goed genoeg dan? Wat is er special aan deze lampjes dan een gewone goedkope zoombare zaklamp van 15 euro?
Jawel hoor, heb zelf wel ook de Faro en nog wat andere LED lampjes om te spotten. Zolang ze maar fel genoeg zijn is het goed. Zelfs die van een paar euro werken soms goed. Hoe dichter bij de 5500K hoe meer je bij daglicht kleur zit.
Bedankt... haha vroeger wel natuurkunde gehad maar ben het alweer vergeten bedankt voor het verfrissen!!!.... Misschien toch maar een keer een lampje aanschaffen...5500k geeft de 'kleur' van het licht aan. Warm licht of Daglicht.
Lumen geeft de sterkte van het licht aan.
@Ciamician ,
In principe maak ikzelf een testspot met een medium polish/pad combo. Echter met jouw type BMW voorspel ik dat een sandwich spiderpad/Buff&Shine groen en S3 de combo zal zijn waar je op uit zal komen.
Tav de spiderpads als ik ze heel kan houden op mijn BF21 moet het jouw ook kunnen lukken op een dappie.
Tav de groene Buff&Shine pad geloof ik wel dat dit ook een heel goede keuze kan zijn en deze zal wellicht wel wat minder hard slijten dan de spiderpad.