ik zie hier weinig tips tegenkomen mbt de vouwen in je motorkap, dit zijn vrij scherpe vouwen, gevolg is dat de lak er meestal dunner is maar ook dat je op die plek er meer vanaf haalt met polijsten, van de week ook een motorkap gedaan die er twee vouwen in heeft zitten en wat ik doe is afplakken (ik hoor mensen al gillen) ik heb hele smalle afplaktape, die doe ik op de vouw om deze bij de eerste twee hits(als je na de eerste hit een goede correctie hebt dan er al af halen) te beschermen als ik bijvoorbeeld 10 jaar krasstraat weg moet werken, bij de derde hit gaat de tape er pas af en dan ga ik afbouwen, maar ik hoop dat ze jouw wagen beter behandeld hebben.
extra pads altijd doen (net als voldoende doeken), en ik doe altijd prep gebruiken na iedere hit, misschien wat overdreven, maar ik wil na iedere hit zien hoe en wat en dan dient hij echt helemaal schoon te zijn.
extra pads altijd doen (net als voldoende doeken), en ik doe altijd prep gebruiken na iedere hit, misschien wat overdreven, maar ik wil na iedere hit zien hoe en wat en dan dient hij echt helemaal schoon te zijn.