Vorige week een bestelling gedaan om de auto aan te pakken dmv een polijstmachine .
Bestelling bestaande uit.
-dap900v2 starterskit
-black finishpad voor de glaze
-black hole glaze
-nattys paste wax
Verder heb ik nog doeken en pads van mequiers.
Vandaag begonnen met een testspot op de achterklep.
Ik begon met een white pad + mezzo , eerste handmatig dippen en verdelen, dan op stand 2 horizontaal en verticaal, dan op stand 5 rustig polijsten , horizontaal/vertikaal.
Maar ik kreeg de swirls niet weg.
Toen begonnen met orange pad + mezzo en op standje 6.Hiermee kreeg ik wel wat minder swirls maar nog niet swirl vrij, dus nog een keer dezelfde methode en de swirls waren weg. Daarna met de green+finale op standje 4 nagepolijst.
De swirls waren wel weg maar je bleef nog de ondiepe krassen zien.Aangezien ik niet meer weet wat te doen heb ik het deel afgemaakt met glaze en wax.
Mijn vraag is hoe krijg ik toch die ondiepe krassen weg?
Moet ik een nog zwaardere pad en polijstmiddel halen? Of nog vaker overheen gaan met de orange pad?
Bijlage 1 voor het polijsten
Bijlage 2 na het polijsten
Bestelling bestaande uit.
-dap900v2 starterskit
-black finishpad voor de glaze
-black hole glaze
-nattys paste wax
Verder heb ik nog doeken en pads van mequiers.
Vandaag begonnen met een testspot op de achterklep.
Ik begon met een white pad + mezzo , eerste handmatig dippen en verdelen, dan op stand 2 horizontaal en verticaal, dan op stand 5 rustig polijsten , horizontaal/vertikaal.
Maar ik kreeg de swirls niet weg.
Toen begonnen met orange pad + mezzo en op standje 6.Hiermee kreeg ik wel wat minder swirls maar nog niet swirl vrij, dus nog een keer dezelfde methode en de swirls waren weg. Daarna met de green+finale op standje 4 nagepolijst.
De swirls waren wel weg maar je bleef nog de ondiepe krassen zien.Aangezien ik niet meer weet wat te doen heb ik het deel afgemaakt met glaze en wax.
Mijn vraag is hoe krijg ik toch die ondiepe krassen weg?
Moet ik een nog zwaardere pad en polijstmiddel halen? Of nog vaker overheen gaan met de orange pad?
Bijlage 1 voor het polijsten
Bijlage 2 na het polijsten