• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Brightness stelt zich voor

Brightness

Detailing trainee
21 jul 2013
9
47
Hallo allemaal,

Ik ben Brightly, 35 jaar oud, woonachtig in Zutphen.
Auto's hebben altijd al mijn interesse gehad. Sinds 2,5 jaar ben ik trotse bezitter van een MINI Cooper S (R53) waar het nodige aan gemodificeerd is. Ik ben er zeer zuinig op en wil hem dan ook het liefst in keurige staat houden. Zo is langzamerhand dan ook mijn interesse voor detailen ontstaan. Ik zie het als een uitdaging om de staat van de auto steeds mooier te maken en dat te behouden. Ik hoop hier op het forum kennis op te doen en ervaringen te delen over onze gemeenschappelijke hobby.

Een paar foto's:

Foto650-JHHB8VJ4.jpg


Foto650-QKQYHDVR.jpg


Foto650-PMZZFSVB.jpg


Foto650-YZQ3PZ8B.jpg


Foto650-U3UPQE8S.jpg
 
@Brightness; wat een machtig mooi machien zeg! :)^ En je "nickname" klopt wel, hij staat er perfect bij èn mooie foto's ook!
Alleen die rolbeugel.... Wat ben je van plan dan?!?
 
Dank je.
Wat de rolbeugel betreft: lees de tekst op de sticker ;) :

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nee, "excuses" voor de rolbeugel zijn:
- we zijn met zijn tweeën en hebben dus geen achterbank nodig
- de achterpassagiers hadden toch al weinig ruimte door de JCW Sparco stoelen die voorin gemonteerd zijn
- nu de achterbank weg is hebben we iets meer bagageruimte voor bijv. boodschappen
- de rolbeugel zorgt voor meer stijfheid, waardoor de wegligging (nog) beter wordt
- maar eigenlijk vind ik vooral stoer staan! :cool: