Op vakantie in Frankrijk heb ik mijn hele auto onder de bruine vlekjes gekregen. Ik weet niet helemaal zeker waardoor het komt, maar ik heb het sterke vermoeden dat het van een boom afkomstig is. Het niet niet plakkerig zoals plak van de bladluis. Ik had gehoopt dit eenvoudig er vanaf te wassen, maar helaas: het spul gaat er met de normale shampoo en washandschoen niet vanaf, noch met een hogedrukspuit. Met mijn nagel krijg ik wel een vlekje weg, maar het zijn er wel heel veel en het lijkt me ook niet de beste methode voor mijn lak.
Ik wil graag het juiste spul kopen om dit er netjes vanaf te wassen. Ik zat aan Auto Finesse Oblitarate te denken, maar het leek me verstandiger om even de meer ervaren mensen in dit forum te peilen. Wat raden jullie aan om te doen?
Bij voorbaat dank!
Pascal
Ik wil graag het juiste spul kopen om dit er netjes vanaf te wassen. Ik zat aan Auto Finesse Oblitarate te denken, maar het leek me verstandiger om even de meer ervaren mensen in dit forum te peilen. Wat raden jullie aan om te doen?
Bij voorbaat dank!
Pascal