• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bugje bij inloggen in webshop

-Vanquish-

Detailing addict
1 jul 2008
698
65
Ik kwam net nog een bugje tegen.
Toen ik me daarnet wou inloggen in de webshop geraakte ik maar niet ingelogd. Dacht eerst dat ik het verkeerde wachtwoord gebruikte, maar dat was toch juist. Blijkbaar moet ik het vakje met "login onthouden" aanvinken. Zoniet, dan geraak ik niet ingelogd. Ik gebruik firefox overigens.

Kwam het maar even melden ;-)

Ik heb ook zoiets dergelijks...
Als ik wil inloggen in de webshop en ik druk na het invullen van email adres en wachtwoord op enter dan zegt-ie: kan niet inloggen.
Maar als ik ipv op enter druk op inloggen klik doet-ie 't prima. Vind dit overigens niet bezwaarlijk, je moet 't alleen ff weten.

Ik gebruik Apple Safari overigens.

Voor mij maakt het ook niet uit, normaal laat ik alle sites mijn wachtwoord onthouden.

Ik merk wel net dat de producten die ik in mijn winkelmandje gestoken had toen ik dacht ingelogd te zijn (maar er stond dat ik niet ingelogd was), toch in mijn mandje zitten nu. 't Is misschien eerder een bugje in presentatie, dus dat het zegt dat je niet ingelogd bent, maar eigenlijk ben je het wel.
Enfin, da's aan Bert zeker om dat ooit eens uit te zoeken :)

edit: Je hebt gelijk, met de muis verder klikken werkt zonder problemen en op enter duwen is de boosdoener :ja

Dat komt omdat firefox en safari anders omgaan met bepaalde javascriptjes dan Internet explorer. Dat moet ik inderdaad nog eens uitzoeken :-"

En eigenlijk zijn er twee winkelwagens; één die bewaard wordt onder je gebruikersnaam en één die je gebruikt als je (nog) niet bent ingelogd. Als je dan inlogt , worden de artikelen verplaatst naar je andere winkelwagen. Als je daar al artikelen in had staan, worden niet overschreven, maar blijven ze staan. Die andere artikelen worden er dan aan toegevoegd.

Het is dus een extra service voor als je vergeet in te loggen ;-)