• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Buurmans BMW 220i Gran Tourer High Executive M Sport

Buurman

Detailing addict
19 apr 2014
8
70
Ajeto!

Dit topic zal ik gebruiken om zaken omtrent de machine die ons gezin van A naar B moet brengen uit te lichten.

Auto:
BMW 220i Gran Tourer High Executive M Sport
Bouwjaar:
07-2020
KM-stand:
08-2025 - 87.000

Waarom de auto is aangeschaft kunnen jullie in een ander topic vinden. Hier zal ik vooral updates geven over de staat van de auto, wat er moet gebeuren aan de auto en dat soort dingen. Ten eerste natuurlijk gericht op het wassen, maar ook technisch. Dat vind ik in soortgelijke topics ook altijd leuk. Daarnaast hoop ik natuurlijk op jullie expertise en advies als ik met de handen in het haar zit.

Zo is dit topic hopelijk voor mezelf en forumleden interessant, maar wellicht ook een keer voor iemand die aan het googlen is op de pro’s en con’s van deze specifieke auto.

Bijlagen

• IMG_0863.webp
    IMG_0863.webp
    367,2 KB · Weergaven: 19
  • IMG_0866.webp
    IMG_0866.webp
    298,1 KB · Weergaven: 18
Vandaag, ivm de hitte, interieurdag. Misschien dat ik aan het eind van de middag het water en de zeep nog even uithaal maar dat moeten we nog even zien …

Interieur is vrij netjes geleverd. Denk aan stoelrails waar amper een stofje inzit. Dat is gunstig.

Dashboard, stuur, binnenkant deuren, plastic delen van de stoelen en zelfs het leer afgenomen met 1:15 APC+D van Poorboys afgenomen. Op het leer van de stoelen heeft het weinig gedaan, maar het stuur is perfect opgeknapt.

Wat me wel opviel is dat dat er met het scherm voor de tellers niet echt netjes is omgegaan (zie foto, en dan vooral boven de “B” maar ook de rest van de krasjes). Ik ben altijd erg voorzichtig met dit stuk plastic dus ben een beetje huiverig om dit aan te pakken. Heeft er iemand tips of moet ik hiermee leren leven?

Bijlagen

• IMG_0870.webp
    IMG_0870.webp
    87,1 KB · Weergaven: 33
  • IMG_0872.webp
    IMG_0872.webp
    89,2 KB · Weergaven: 33
  • IMG_0871.webp
    IMG_0871.webp
    101,6 KB · Weergaven: 33
  • Leuk
Reacties: Ric325i
Buurman! Dit topic ga ik volgen!

Als GT-bezitter, bij ons gaat 'ie door het leven als de Partybus, altijd leuk om dit te volgen.

Ik ben wel jaloers, want jij hebt én een LCI, én een M-pakket, én een 220. Maar ja, er moet natuurlijk altijd wat te wensen overblijven ;-)

Mijn ervaring met het stuur is dat het goed te reinigen is, maar dat 'ie vrij vlot weer glanzend wordt. Of ik heb gewoon vettige klauwen, kan natuurlijk ook.

In elk geval: veel rij- en detailplezier gewenst met deze wagen!

• Leuk
Reacties: Buurman