• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

chevrolet caprice poetsen

Als je bang bent om een DAP te gebruiken zou ik je aanraden om dit filmpje eens te bekijken.
Het heeft mij toen ook over de streep getrokken :)
 
@juffer1
waar zie jij dat hij een vectra heeft? Misschien overheen gelezen maar zie het niet.
en opel kan ook erg harde lakken hebben. Laatst nog een astra gehad die echt keihard was
 
Hallo,

Ik denk dat ik me lijstje wel ong. bij elkaar heb.

Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml
101051 Dodo Juice - Purple Haze - 250ml
01803 Polishing Power - DAP900 Raffini Starterskit - Lite Edition
101124 Poorboys World - Poly - Elastic Clay - 200gr
101018 Poorboys World - Spray and Wipe - 946ml
Meguiars Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber
100085 NXT Generation All Metal Polysh - 142 g
Poorboys World Professional Polish - 473ml
Meguiars Convertible & Cabriolet Cleaner (heb thuis nog een conditioner)
Poorboys World Bold N Bright Gel
CSF Delirium Orange Drying Towel
Meguiars Gold Class Supreme Shine Microfiber


Ik dacht dat ik het plaatje wel aardig bij elkaar hebt.
heb nu professional polish als polijstmiddel maar
voor de chroome bumpers etc. heb ik meg. nxt generation all metal polysh.
is dit niet een beetje onzin?
kan ik voor de bumpers ook niet gewoon de professional polish gebruiken van poor boys?
heb trouwens ook nog een tube'tje chroome cleaner van valma maar die zal wel niet zo goed zijn als al
die andere producten.

deze producten kunnen dan ook gebruikt worden op mijn vectra?of moet ik dan andere polish etc gebruiken?
PICT0258.jpg


Alle tips zijn natuurlijk nog welkom.
en als er nog ergens op bezuinigd kan worden hoor ik het ook graag maar daar zal weinig in zitten.gheheh


grDave
 
ik zou zelf de Meguiar's Gold Class Supreme Shine Microfiber inruilen voor de doeken van dodo en dan bedoel ik de fantastic fur 3 pack. zijn zachter en vind ze zelf ook langer mee gaan en nog goedkoper ook.
en de klei van meguiars vervangen voor deze mothers clay kit
heb je alles in 1 kan je de spray en wipe van poorboys laten vervallen en krijg je nog een extra doek ook erbij.
tevens mis ik nog wat pads om je producten op de auto te smeren, zoiets als deze monello rode pad