• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chroom lijsten .

Mijn raamlijsten van mijn astra gtc zijn ook verweerd en ben er al meerdere keren met Mothers mag & alu polish, Poorboys prof polish en met Meguiars ultimate compound aan de gang geweest, de glans komt wel iets terug maar de vlekken blijven er helaas op zitten :( Is het misschien een idee om er eerst voorzichtig met een schuursponsje van bijvoorbeeld Brillo er eerst over heen te gaan en dan nog een keer met 1 van de bovengenoemde producten erover heen te gaan? Alvast bedankt voor de tips/antwoorden ;)
 
Zal wel gespoten kunststof zijn @Ries, waar de glans af. En tja, dat wat weg is, komt niet zomaar weer terug.

Hier is de vorige eigenaar iets te vaak door de wasstraat gegaan. Na veel arbeid heb ik ze nog tot een bijna mat satijnen look terug kunnen krijgen, maar echte glans is door het zuur weggevreten.
 
  • Leuk
Reactions: Ries
Voor chroom gebruik ik naar alle tevredenheid TRIOMF metaalpoets. Met deze heb ik nog nooit problemen ondervonden en steeds een krasloos resultaat.
Maar met Finale lukt het ook, en bij CC zijn er tal van alternatieven verkrijgbaar.
 
Zal wel gespoten kunststof zijn @Ries, waar de glans af. En tja, dat wat weg is, komt niet zomaar weer terug.

Hier is de vorige eigenaar iets te vaak door de wasstraat gegaan. Na veel arbeid heb ik ze nog tot een bijna mat satijnen look terug kunnen krijgen, maar echte glans is door het zuur weggevreten.
Dat zou het best wel kunnen zijn Marcel, heb daar geen verstand van ;) Het is helaas ook niet te vervangen voor nieuwe dus ben bang dat ik er maar mee moet leren leven of kijken of ik ze misschien glans zwart kan laten spuiten of wrappen :) Waar heb jij ze mee behandeld dan?
 
Witte handpad met Mothers Mag & Alu en Poorboys Professional Polish. Vaak, heel vaak gedaan, bijna maandelijks weer opnieuw @Ries.
Daarnaast vaak meegenomen met polijsten op S30 of S40 van Scholl.

Tegenwoordig alleen nog periodiek met een handpad en beetje professional polish. Geen kringen of wat dan ook, maar ook geen glans. Ze zijn netjes zo, en dat vind ik prima.
 
  • Leuk
Reactions: Ries