Me gister en vandaag bezig gehouden met een C1tje.
Dus wat vooraf foto`s :
Jups ook hier gaat het weer om een nieuwe wagen.M`n opdrachtgever wilt dat ze in nette staat bij de nieuwe eigenaar komen.Dus mag ik me erop uitleven.
Maar werdt door de opdrachtgever gewezen op een verdacht plekje linksachter :
Maar ook Pino wist goed te mikken op zo`n klein bakkie :
Als eerst de wielen met PBW APC met Meg SD mengsel schoongemaakt.Rubbers en kunstof en deursponningen schoon gemaakt met de PBW APC.Wagen gewassen met de PBW SS&S.En vervolgens ook op deze wagen de Iron-X z`n werk laten doen :
Hierna de wagen binnen gezet en de motorruimte met PBW S&W schoongemaakt en alles met de Carpro PERL coat behandeld.
Het plekje waar de opdrachtgever zich zorgen om maakte was na het wassen weg :
Maar er had wel iemand zitten vegen op die plek , dus waren er wel wat lichte krassen te zien :
Tijdens het rondje om de wagen zag ik een plek wat m`n aandacht trok :
Ff wat bekeken onder de vergrootglas :
Dus wagen afplakken .
En aan de gang.
Rechterachterdeur met de rotary met gele pad en Monello Inizio Forza deed het vage plekje doen verdwijnen.Vervolgens de wagen met de DAP en Heavy green en Monello Mezzo vervolgd door Licht groene pad met Monello Finale.
Reflectie na het polijsten :
De rechterachterdeur :
Heerlijk die metalicflakes :
Hierna de wagen met een IPA afgenomen en de Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant genomen.En vandaag de Monello Ibrido als wax genomen.Bandjes in de Bold N Brigth.Ramen met de PBW S&W.En de kunstofdelen aan de buitenzijde in de Black Wow.
En dus wat na foto`s :
en wat reflectieshots . en wie gaat er kiezeltjes tellen????
De metalflakes :
En als afsluiter :
En bedank voor het lezen
Dus wat vooraf foto`s :
Jups ook hier gaat het weer om een nieuwe wagen.M`n opdrachtgever wilt dat ze in nette staat bij de nieuwe eigenaar komen.Dus mag ik me erop uitleven.
Maar werdt door de opdrachtgever gewezen op een verdacht plekje linksachter :
Maar ook Pino wist goed te mikken op zo`n klein bakkie :
Als eerst de wielen met PBW APC met Meg SD mengsel schoongemaakt.Rubbers en kunstof en deursponningen schoon gemaakt met de PBW APC.Wagen gewassen met de PBW SS&S.En vervolgens ook op deze wagen de Iron-X z`n werk laten doen :
Hierna de wagen binnen gezet en de motorruimte met PBW S&W schoongemaakt en alles met de Carpro PERL coat behandeld.
Het plekje waar de opdrachtgever zich zorgen om maakte was na het wassen weg :
Maar er had wel iemand zitten vegen op die plek , dus waren er wel wat lichte krassen te zien :
Tijdens het rondje om de wagen zag ik een plek wat m`n aandacht trok :
Ff wat bekeken onder de vergrootglas :
Dus wagen afplakken .
En aan de gang.
Rechterachterdeur met de rotary met gele pad en Monello Inizio Forza deed het vage plekje doen verdwijnen.Vervolgens de wagen met de DAP en Heavy green en Monello Mezzo vervolgd door Licht groene pad met Monello Finale.
Reflectie na het polijsten :
De rechterachterdeur :
Heerlijk die metalicflakes :
Hierna de wagen met een IPA afgenomen en de Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant genomen.En vandaag de Monello Ibrido als wax genomen.Bandjes in de Bold N Brigth.Ramen met de PBW S&W.En de kunstofdelen aan de buitenzijde in de Black Wow.
En dus wat na foto`s :
en wat reflectieshots . en wie gaat er kiezeltjes tellen????
De metalflakes :
En als afsluiter :
En bedank voor het lezen