• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citroen C1

RST-Smurf

Detailing guru
25 mrt 2010
2.851
105
Me gister en vandaag bezig gehouden met een C1tje.

Dus wat vooraf foto`s :

DSCN3969.webp

DSCN3971.webp

Jups ook hier gaat het weer om een nieuwe wagen.M`n opdrachtgever wilt dat ze in nette staat bij de nieuwe eigenaar komen.Dus mag ik me erop uitleven.

Maar werdt door de opdrachtgever gewezen op een verdacht plekje linksachter :

DSCN3973.webp

DSCN3974.webp

DSCN3975.webp

Maar ook Pino wist goed te mikken op zo`n klein bakkie :

DSCN3978.webp

DSCN3980.webp

Als eerst de wielen met PBW APC met Meg SD mengsel schoongemaakt.Rubbers en kunstof en deursponningen schoon gemaakt met de PBW APC.Wagen gewassen met de PBW SS&S.En vervolgens ook op deze wagen de Iron-X z`n werk laten doen :

DSCN3992.webp

DSCN3998.webp

DSCN4002.webp

Hierna de wagen binnen gezet en de motorruimte met PBW S&W schoongemaakt en alles met de Carpro PERL coat behandeld.

DSCN4003.webp

Het plekje waar de opdrachtgever zich zorgen om maakte was na het wassen weg :

DSCN4012.webp

Maar er had wel iemand zitten vegen op die plek , dus waren er wel wat lichte krassen te zien :

DSCN4013.webp

Tijdens het rondje om de wagen zag ik een plek wat m`n aandacht trok :

DSCN4004.webp

Ff wat bekeken onder de vergrootglas :

DSCN4008.webp

Dus wagen afplakken .

DSCN4015.webp

DSCN4017.webp

En aan de gang.

Rechterachterdeur met de rotary met gele pad en Monello Inizio Forza deed het vage plekje doen verdwijnen.Vervolgens de wagen met de DAP en Heavy green en Monello Mezzo vervolgd door Licht groene pad met Monello Finale.

Reflectie na het polijsten :

DSCN4021.webp

De rechterachterdeur :

DSCN4032.webp

DSCN4034.webp

Heerlijk die metalicflakes :

DSCN4022.webp

Hierna de wagen met een IPA afgenomen en de Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant genomen.En vandaag de Monello Ibrido als wax genomen.Bandjes in de Bold N Brigth.Ramen met de PBW S&W.En de kunstofdelen aan de buitenzijde in de Black Wow.

En dus wat na foto`s :

DSCN4041.webp

DSCN4046.webp

DSCN4050.webp

en wat reflectieshots . en wie gaat er kiezeltjes tellen????

DSCN4052.webp

De metalflakes :

DSCN4054.webp

En als afsluiter :

DSCN4056.webp

En bedank voor het lezen8-)

Mooi resultaat! Ik snap nooit waarom mensen aan een vieze auto zitten te vegen met hun vingers :-/

Word je toch "blij"van als je zo je nieuwe c1 krijgt? Echt 99% van de dealers levert zo zijn wagens NIET af! chapeau !

Ziet er weer mooi uit zeg! Wat een discipline weer om die C1 weer zo prachtig terug te geven.
Mooi dat de serieuze correcties gelukt zijn en gaaf dat je zulke bijzondere producten gebruikt hebt.
Hoop dat deze nimmer in de wasstraat zal komen.

Mooi resultaat weer!

Ik neem aan dat die dealer dit als "optie" tegen extra betaling erbij doet en niet elke auto zo aflevert of wel? anders ben ik wel benieuwd naar welke dealer z'n werk zo geweldig uitvoert!

Hallo,

Is weer ff geleden dat ik nog eens kom kijken in deze rubriek, de C1 ziet er top uit!
Is ook niet zo groot en dan heb je wel sneller "eer" van je werk :lol

Groeten Danny