• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo 740GL sedan , `86

1) Foto's uit verschillende hoeken voegen alleen iets toe als je ook iets anders interessants kunt laten zien. Bij bijzondere, zeldzame of exotische auto's zal dat vaker het geval zijn dan bij een normale personenauto.

En aangezien het nou niet echt bepaald een bijzondere, zeldzame of exotische auto is, niet meer dan logisch dat er ingegrepen is ;)

Maar het uiteindelijke resultaat is :)^
 
En dan te bedenken dat ik deze auto's nieuw vanaf de fabriek nog klaargemaakt heb voor aflevering bij een Volvo dealer. Ik word ouder.
 
Hoop het niet, maar die beoordeling laat ik aan de mensen om mij heen over. Ik kwijl niet, plas niet in mijn bed en kan nog zelfstandig mijn auto detailen. Het zal dus nog wel meevallen
 
tim zei:
Nogmaals lezen, neem er even de moeite voor:

Het principe van ons verzoek is duidelijk en simpel. En vergeet niet dat vóór je reactie het topic al wat geschoond is van een tiental foto's. Waar wij vragen om 10 tot 15 foto's, maar maximaal 20. Stonden er in dit topic ongeveer 40 a 45 foto's.

Ik kan wel lezen. Daar zit het probleem niet denk ik. Waar het omgaat is dat ik niet snap waarom je max 20 foto's wilt maar het wel meer mag zijn als het "exotisch" is. Waarschijnlijk ga je nu zeggen dat het niets toevoegt maar ik denk dat de bezoekers hier dit aantal foto's in dit geval wel kunnen waarderen.
 
Het lezen lukt al, nu het begrijpen nog.
Ik moet zeggen dat ik er hier een paar krachttermen heb uitgegooid toen ik door al die foto's zat te scrollen.
Bij teveel (van dezelfde) foto's krijg ik alleen maar de neiging om er sneller doorheen te razen.

Maar we dwalen af...
 
Als het allemaal dezelfde foto's zijn dan wel maar over het algemeen kan het mij wel bekoren als er een hoop foto's bij zitten.