• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Citroën Xsara 1.6I Berline (Esthetisch gevaar!!) [Update!!]

Bedankt :)^

Inderdaad! aardig wat uurtjes.
nou had ik de auto een week tot mijn beschikking, en heb zo tussen de bedrijven door, er zo'n 20uur ingestoken.
 
Mooi verslag altijd leuk om te lezen. Maar wat een verschil8-()) . Die is echt heel erg opgeknapt. Helemaal top blijf zo verder doen:)^ .
 
Geweldig verhaal, ik heb echt met genot zitten lezen. De eigenaar zal wel op kijken als hij de auto terug in ontvangst neemt in een nu werkelijke nieuwstaat.
 
Bedankt voor alle veren in mijn reet :D

Erg leuk om terug te lezen hoe positief iedereen reageerd :heart_eyes:

Eigenaar voelt zich de koning te rijk, al vond hij wel dat de druk nu bij hem lag om hem bij te houden, en dan zeker met mijn ogen in zijn rug :D
 
Gelukkig dat mensen hun auto's zo goed onderhouden NOT....anders hadden wij niks te doen.

Knap geschreven en een knap resultaat na een helse job :)^
 
Update,

Deze update vraagt om weer een nieuw nummertje(geloof mij, je gaat het nodig hebben....)





In de tijd dat de eigenaar zijn bolide weer in gebruik heeft genomen heeft de eigenaar de auto 2x gewassen.

1x met een washmitt en 1 emmer met (kraan) water, dus zonder shampoo.

afgelopen week heeft hij hem nog eens gewassen (in de zon, 30graden dus)
1 emmer (nauwelijks 5 liter) en mothers shampoo en een schuursponsje :O

daar heeft hij zijn en de auto van zijn vrouw mee kunnen wassen en er was nog water over :O

toen ik thuis kwam van werken was hij net aan het afronden.

dit was het resultaat, ik bespaarde me de moeite uit te leggen wat hij allemaal fout deed, hij accepteerd het toch niet van mij :D

Hier is de auto net gewassen 8-())
339759327_photobucket_46387_.jpg
 
Bartezzz zei:
Eigenaar is inderdaad weer enorm tevreden en trots op zijn wagen! hij rijd nu nog langzamer en voorzichtiger. de wagen gaat in de toekomst ook goed gewassen worden door wat spullen die ik uitlever via Carclean.com .

Aanklagen zou ik zeggen. }:)w }:)w
 
@ Addy,

nou nu je het zo zegt. :ja

even voor de duidelijkheid.
hij heeft inderdaad ruim 100 euro aan spullen staan.
(shampoo, droogdoeken, gewoon alles)