• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Nijholt

Ronniiie

Detailing guru
12 nov 2016
241
153
34
Doornspijk
Vandaag maar eens de tijd gemaakt om een lijstje te maken van wat ik heb staan. Stiekem schrik je dan toch even, haha. En we hebben nog een verlanglijstje vol....

Dit heb ik ondertussen staan, is om de punto en vrachtwagen te verwennen.

Polishing power

Luxe opbergtas 2x
Dap 900v3

Gyeon

Q²M Silk dryer (klein en groot)
Q²M Silk mitt
Q²M Wheel brush large
Q²M Smoothie 2x
Q²M BaldWipe
Q²M Compound
Q²M Polish
Q² Primer
Q²M Glass
Q²M Bathe
Q²M Bug & grime
Q²M Tar
Q²M Vinyl cleaner
Q²M Preserve
Q² Leather coat
Q²M Wetcoat
Q²M Prep
Q² Tire
Q² View

IMG_3040.jpg

Waxaddict

Vortex wax
Vitreo wax
Pure shampoo
Fo'Show
Slicksuds wheel shampoo
Spray on wheel wax
Feeder tyre conditioner
Spray air freshener (vitreo)
90mm Luxury foam wax applicators 2x
Premium microfibre cloths 4x

IMG_3043.jpg

Poorboys

Mega plush blue 2x
Spray&Wipe
Bio APC+D
Pro Polish
Blackhole
White diamond
Red natty's (vast & vloeibaar)
Blue natty's (vloeibaar)
Wheelsealant
Bold N bright gel
Vanille air fresher
Super slick&suds shampoo
Typhoon microfiber cleaner

Poorboys.jpg

Monello

Cubo XL detailing bag
Peluche verde 10x
Piccolo nero 4x
Disco duo applicator 2x
Doppio rosso applicator
Disco rosso applicator
5,5 Zwart/wit/oranje/geel
Thick mitt
Dolce verde klei
Non-ferro
Raffini Veloce
Raffini Mezzo
Raffini Finale
Artico magico snowfoam
Lancia foam kit karcher

IMG_3044.jpg

Grit guard

19L emmer met grit guard, washboard en deksel
13L emmer met grit guard en deksel

Microfiber Madness

Crazy pile 2x
Cloudbuster glass towel

Tuf shine

Tire cleaner

Nanolex

Tire & Rubber restorer

CSF

Delirium orange drying towel

IMG_3046.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Ric325i
Wheel shampoo werkt mooi velgjes afspuiten insprayen en met de wheelbrush erlangs! Afspuiten en mooi schoon.

Spraywax is ook een mooi en handig product om even snel je velgjes in de wax te zetten. Spray het op een droge velg en dan even Verdelen en uitsmeren je merkt dat er een glimmend laagje achterblijft!

De feeder heb ik net binnen en nog niet getest. Dus kan ik nog niet beoordelen en de bandjes net 5 dagen geleden heb voorzien van een laagje Gyeon tire zal ik hem nog niet gebruiken haha. Wel erg benieuwd naar dus wie weet snel!

De Nanolex tire is een prima product. Standtijd kan ik niet echt zeggen.. het zag er nog goed uit maar toen kwam de tire cleaner binnen en toen een laagje Gyeon tire gesmeerd.

@Istnogferarie dj heb ik me nog totaal niet in verdiept. Verlanglijst staan al een aantal andere producten van waxaddict om deze aan te vullen.

@tamer Zo goed als alles is gebruikt! Maja je ken niet alles tegelijk gebruiken he dus mooi afwisselen. En heb 1 kleine en 1 grote wagen om te doen he!
 
Ga je een eigen webshop beginnen? :laughing:
Nee, maar even serieus: misschien ben ik daarvoor nog niet lang genoeg bezig met detailen of ben ik daarvoor te nuchter, maar wat moet je in godsnaam met zoveel spullen? Kijk, van pads, zo heb ik inmiddels wel begrepen, kun je er nooit genoeg hebben dus dat je daarvan een hele collectie hebt is alleen maar handig. Dat het ene polijstmiddel wat beter werkt op een harde lak dan op een zachte, kan ik mij ook nog voorstellen en zo ook met wax en wat andere middelen. Maar als ik dit zie, heb ik eigenlijk meer het idee dat het om het verzamelen gaat of heb je ook van alle middelen een review geschreven (zou wel handig zijn)?
 
  • Leuk
Reactions: Timm en Ronniiie
@Vrije Rijder Wat ik er mee moet? Gebruiken denk ik:D Op zon manier grijp je nooit mis. En vind het ook erg leuk om dingen te proberen en te verzammelen. Maar ik gebruik alles, de poorboyslijn vooral voor de vrachtwagen en de rest voor mijn eigen auto. En de helft heeft mij geen 'geld' gekost. Ik kan zegels sparen met tanken bij de gulf per 5 liter 1 zegels 75zegels is 3,25 euro cash geld en laat ik een 700liter tank hebben en die per week leeg rij. Dus dan blijft het ook leuk om te doen. Maar goed ieder zn ding he, de vrouw heeft een hele kast vol met Blond servies van weet ik veel hoeveel euro's haha. Maar het begon bij mij ook met een paar producten tot je doorslaat..:D Ik dacht er hetzelfde over een jaar geleden dus wie weet staat er over een jaar ook wel iets meer bij jou in de kast.;)
 
Kijk, dan kun je nog eens vrienden om te eten vragen... ;)
Met zegeltjes gaat dat snel. In de tijd dat ik nog wat meer km maakte verstookte ik bijna die hoeveelheid aan LPG in een week. Nog nooit zoveel midweekjes en weekendjes met Airmiles geboekt als toen.:joy:
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie