• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite Insulator 845 wax weer binnen!

Gemaild met de Douaneafhandeling waar onze zending is :(

Ik moet je eerlijk bekennen...ik had hem ook al binnenverwacht
We hebben pre-alert ontvangen dat de zending vandaag zou moeten zijn binnengekomen op mawb 129-56071680 vlucht MP6112

Bij navraag bij Martin Air op Amsterdam kregen wij de mededeling dat de zending vast staat in Miami...reden daarvan wisten ze niet
Uiteraard heb ik inmiddels een e-mail naar ons kantoor in Miami gestuurd voor opheldering

ParaNoya zei:
Mmmmm, ff de muziek uit..... Goed luisteren...:
BONK BONK - BONK BONK - BONK BONK... :-b :-b :-b
Status: VERZENDING :jippie

rofl :lol Ja idd status: verzending :-d en ook bij de andere bestelling die ik het weekend had gedaan, morgen dus twee pakketjes :jippie :jippie

Ahh, dit meen je niet. Ik wilde hem ook zo graag alleen heb ik mn bestelling vanochtend al doorgegeven. :'( Vanochtend was hij nog niet op voorraad.

Heb de mail al binnen waarin staat dat de bestelling al verzonden is. Soms is de snelle service ook weer een nadeel haha! :lol

Ik heb nu de GC butter wet wax besteld. Gaan we daar maar even mee aan de gang.

Groeten,
Vincent