• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite Insulator 845 wax weer binnen!

Centoquarantasette zei:
Schud het eens gedurende 3 minuten stevig door elkaar! Dat van mijn leek ook gestold frituurvet toen het binnen kwam

Dat was me al duidelijk geworden ja.

Ik gebruik al een tijdje Collinite 476S. 845 is qua bestandelen volledig gelijk aan aan de vaste variant 476. 845 lijkt iets natter als 476 maar verwacht er nou ook weer niet te veel van.

DAF-44 zei:
Dat was me al duidelijk geworden ja.

Ik gebruik al een tijdje Collinite 476S. 845 is qua bestandelen volledig gelijk aan aan de vaste variant 476. 845 lijkt iets natter als 476 maar verwacht er nou ook weer niet te veel van.

Ik wil de collinite gebruiken als onderlaag voor een mooiere was. Bv Rubbish boys OE of Juiced edt.

Ik gebruik nu M21 als onderlaag maar het lijkt er op (en ik heb fotos en filmpjes engeland gezien) dat de beading mooier is met een wax als onderlaag.

Centoquarantasette zei:
Ik wil de collinite gebruiken als onderlaag voor een mooiere was. Bv Rubbish boys OE of Juiced edt.

Ik gebruik nu M21 als onderlaag maar het lijkt er op (en ik heb fotos en filmpjes engeland gezien) dat de beading mooier is met een wax als onderlaag.
Dan zou ik eerder kiezen voor de 476S die duurzamer is.

Ik heb in de Ibiza waxtest de Collinite #915 gebruikt.
Ik vindt dit echt een kl0te wax om af te nemen.

Nooi meer deze wax .. }:)w ]-0

Voordeel is wel dat deze wax een hele mooie diepe glans achterlaat. Dat mag ook wel voor een concourse wax.

Daarentegen vindt ik de #845 een zaligheid qua aanbrengen en afnemen. :love

nicknameless zei:

Nooi meer deze wax .. }:)w ]-0

Voordeel is wel dat deze wax een hele mooie diepe glans achterlaat. Dat mag ook wel voor een concourse wax.

Daarentegen vindt ik de #845 een zaligheid qua aanbrengen en afnemen. :love

De 476S is een gemak om mee te werken. Zeer zuinig aan te brengen en na 5 minuten weer afnemen. Werkt keer op keer uitstekend.

nicknameless zei:

Misschien heb je em te lang laten curen? Ik heb geen enkele moeite gehad om de 915 af te nemen, heb hem heel dunnetjes aangebracht op een paneel, dan een ander paneel gedaan en het eerste paneel weer afgenomen en zonder enig probleem en zo verder tot de ganse wagen gedaan was. Dus zeker niet laten curen.

Zoals ook al in het ander Topic vermeld had ,heb ik ook nog geen problemen gehad met de 915 ,werkt zelfs super makkelijk.
Gewoon zeer dun aanbrengen (pad vochtig houden met QD) en juist lang genoeg laten curen.

Centoquarantasette zei:
Smeuig kan ik niet zeggen het is gewoon waterig.. Het werkt wel zo te zien. Heb gisteren wat op de deksel van de kliko aangebracht met als resultaat prachtige beads

bij mij is het wel lekker smeuig anders... je moet het inderdaad voor langere tijd goed schudden en beetje op temperatuur brengen bij de kachel kan ook geen kwaad... toen ik het binnenkreeg zat ik ook ff van ''moet ik DAT op mn auto smeren?''