B.K. zei:Dan mag jy de test doen..![]()
De 915 heb ik ook, geweldige wax ja, denk ook niet dat ie hier op gaat... welke wel eigenlijk....B.K. zei:Ik wist het ook niet 100% zeker ,maar buiten dat de 1 paste wax is en de andere vloeibaar ,denk ik echt niet dat het zoveel verschil zal uitmaken.
De omschrijving is wat anders maar van wat ik zo lees hier en daar zullen de prestaties wel ongeveer gelijk zijn.
Het was eventueel een optie voor de mensen die niet wilden wachten en toch een wax van dit geweldige merk willen..^
Ik ben dus enorme fan van de 915..Ik kan niet vergelijken met andere Colly's..Maar wat een beading & sheeting 8o
+ Dat het echt zo'n grote pot is..Hoop hem ooit op te krijgen..
goku3 zei:Hierbij een paar shots van de beading die Colinite 845 Insulator Wax geeft op een vuile auto!!...de wax zit inmiddels 4 en een halve maand op de auto!!!!
^ ,^^
I'm Loving It !!![]()
goku3 zei:nope gewoon gewassen tussentijds met de ene keer shampoo plus dan slick and suds van PB, en DoDo shampoo. Geen detailerspray, spraywax of what ever... this is It baby8d
Snitser zei:Vandaag de Golf gewassen. Dit was ruim 3 weken geleden en de auto was echt ranzig. Moest 2x foamen voor het "echte" wassen.
De golf was met de collinite, autobalm en m16 behandeld. Ondanks dat de auto smerig was bleeft de auto beading en glans houden.
Nu die er weer maagdelijk bij staat is de glans weer super.!
stimpy68 zei:Wij (Cees, Dennis en ikzelf) hebben het laatst gebruikt op de Audi A3 van Peter, het is wel getopt met Meguiar's M21 2.0, maar de glans en diepte van de 845 was daarvoor al prima!^
Xizer zei:En je weet zeker dat je 4 en een halve maand bedoelt, en niet 4 en een halve week? Ja ik vraag het maar ff hé!![]()
Enorm kinky als je het mij vraagt. Bij mijn volgende bestelling komt er een flesje bij. Én een houten pot Dodo SN. Maar eerst een nieuwe auto! :rules
goku3 zei:Paultjuh schreef:
maar dan is het toch meer een sealent dan een wax??
naar mijn idee tenminste
sealent top je af met een wax
insulator wax top je ook af met een wax
helemaal gelijk, het is meer een sealent dan een wax, door een deel carnuaba oe te voegen krijg je die natte glans.
ik top hem persoonlijk af met de Fuzion van wolfgang8d
kootje zei:.... Hoe die tov de Natty's dan?