... quick release connector voor de Monello foamlance
Welke Quick Release adapter heb je voor de Lancia nodig? QR -> M22 ofzo?
... quick release connector voor de Monello foamlance
Het schroefdraad van de Monello foamlance is 1/4".Welke Quick Release adapter heb je voor de Lancia nodig? QR -> M22 ofzo?
Hoi, ik ben een car clean leek, maar hecht wel veel belang aan mijn wagens, die ik elke week handmatig was met de juiste producten. Van tijd tot tijd geef ik ze ook een clay beurt en zet ik ze id wax.
nu wou ik ipv de tuinslang een hogedrukreinger aanschaffen, en had zelf gedacht aan een Nilfisk e150.
ik heb volgende vragen:
- waar kan ik deze prijsgunstig vinden?
- wat heb ik nog nodig naast de hogedrukreiniger & waar kan ik dit vinden?
ik wil de wagen ook kunnen voorzien van zo een schuimlaag, wat moet ik hiervoor nog allemaal bijkopen?
budget incl hogedruk reiniger is ongeveer 500 €. Goedkoper mag ook altijd natuurlijk.
bedankt voor jullie hulp.
Dat wordt me al wat ingewikkelder dan.. om de juiste koppelingen hiervoor te vinden...Je moet een aansluiting maken van je slang naar het korte pistool en van de lans naar het korte pistool.
Fijn om te horen dat de Nilfisk E150 goed bevalt, had wel gelezen dat de lans op zich tegenwoordig van iets mindere kwaliteit zou zijn, maar goed... zal wel ruim voldoen voor mijn gebruik.Voor de foamlans van CC hoef je geen koppeling te kopen, alleen de juiste foamlans kopen bij CC. Voor de Ali korte lans komt er meer bij kijken. De Nilfisk E150 met staalinleg slang is super, heb hem zelf ook al 2/3 jaar.
op pagina 1 staat deze link ook 796798847726471Dat wordt me al wat ingewikkelder dan.. om de juiste koppelingen hiervoor te vinden...
Als je gewoon het Nilfisk-pistool gebruikt, kan je hier zonder poespas een Monello - Lancia voor bestellen. (Geef bij het bestellen door welk type je hebt, dan weet CC hoeveel bar deze heeft en monteren zij de juiste sproeier in de lans) Ik heb zelf een Nilfisk E-145 en C120 gehad. Op beide prik-en-draai je de Lancia gewoon in het pistool en klaar.Als ik je goed begrijp moet ik voor de foamlans van Chemical Guys geen bijkomende koppelingen kopen, voor de Monello foamlans zie ik hier in de shop een speciale bijkomende koppeling voor de Nilfisk hogedrukreinigers, een koppeling voor "oude " systeem en ééntje voor het "nieuwe"...
daar zit een mini flesje bij, niet genoeg voor een grote station
Had nu bewust het aanzuigslangetje nog niet afgeknipt om een grotere fles te kunnen gebruiken . Als dat ook werkt wat jij zegt dan kan ik hem testen als ik de juiste koppelingen hebGewoon wat meer foam toevoegen en de mengkraan wat meer open draaien
Ja hoor, altijd handig, stuur de link maar door.
Stuur maar door . Al getest en bevalt ie?Ik heb zojuist een short trigger besteld voor een nilfisk E serie. Heb er echter zelf nog nooit besteld dus kan nog niet zeggen of het goed is.
Als je benieuwd ben kan ik je in pm de site doorgeven