• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Corsa krassen bumper

Sunakun

Detailing addict
2 apr 2015
50
65
Rotterdam
Hoi allen,

Kan ik dit oplossen d.m.v. polijsten? Of wellicht op een andere manier.

auto%20kras_zpshqo3ysib.webp

Naar mijn weten zijn de krassen niet te diep. Ik voel ze amper met de vinger.

In geval je ze amper voelt met de vinger moet dit zeker te doen zijn met een polijstbeurt.
Maar niemand kan daar garantie op geven. Enige manier is aan de slag gaan en het proberen.. Zou wel voor machinaal gaan!

Maar als ik ze zo zie, zullen ze in ieder geval een heel stuk opknappen, zo niet helemaal verdwijnen..

Heb vorige week ook zo'n kras op een ford fiesta ST behandeld.

Het is mij gelukt met 3 hits Meg. Cutting disc i.c.m. Scholl S3 en de Bigfoot LHR15.
Kras is volledig weg !
kras_voor.webp
Kras_na.webp

Bedankt voor de reacties allen. Dit is voor mij de doorslag om een machine aan te schaffen. Zou het lukken om deze krassen met de DAP te verwijderen?

Door de rondingen wel oppassen, maar met een DAP kun je niet heel veel kwaad...
Het is gezien de locatie en rondingen misschien wel handig wat spot-buff pads te nemen...

Verder gewoon lekker aan de slag gaan en met gezond verstand werken.

Zoals eerder aangegeven: garanties over wel of niet verdwijnen zal niemand kunnen geven zonder het in het echt te hebben beoordeeld en te hebben gewerkt, maar van de foto's te zien en je verhaal lezende over je nagels, verwacht ik wel dat je er veel aan zult hebben...
Je kunt natuurlijk ook altijd naar een gebruikte machine kijken.. Hoeft niet persé nieuw te zijn!

Ik zal wel kijken naar wat spot-buff pads. De machine hoeft inderdaad niet nieuw te zijn. Ik zal rustig rond kijken en de tijd ervoor nemen, want immers zullen de krassen niet uit zichzelf verdwijnen. Ik kan altijd langs CC gaan, om de boel te laten beoordelen. Zeker omdat het ook bij de bumper is.

Voor wat betreft de garantie, dat begrijp ik. Maar zoals je zegt gewoon met gezond verstand te werk gaan.

Kort voor sluitingtijd ben ik langs CC gegaan. Ze hebben mij verteld dat de kans vrij groot is dat het met een handmatige polijst te verwijderen valt. Maar ik mocht terugkomen, dan kan er gekeken worden naar de mogelijkheden.

Dat zou natuurlijk helemaal super zijn!! Dat is het lastige van internet... Je kunt nooit 100% beoordelen hoe "erg" een schade echt is... Soms lijkt het niets op de foto en zul je moeten spuiten, terwijl het in andere gevallen heel erg lijkt waar het heel simpel handmatig te verwijderen blijkt..

Zou mooi zijn! En uiteraard weer super service van de heren van Carclean!