• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Corsa projectje

screamhouse

Detailing chief
17 sep 2014
56
75
Westland
Nadat ik mijn bumper had laten repareren zag ik vanochtend dit op mijn dak.......als service wordt je auto gewassen.
Gelukkig heb ik net een Dap aangeschaft om 1 kras te verwijderen :), wordt in ieder geval niet moeilijk om hier resulaat mee te behalen.
 

Bijlagen

  • IMG_0642.jpg
    IMG_0642.jpg
    323,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0643.jpg
    IMG_0643.jpg
    391,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0644.jpg
    IMG_0644.jpg
    258,6 KB · Weergaven: 0
  • Verdrietig
Reactions: Rednose en Cordoba
Exact hier om heb ik door de jaren echt een pest hekel gekregen aan herstellers. Meermaals weer de hele wagen moeten corrigeren of kleien ivm spuitnevel.

Hoop dat je bumper wel in één keer goed is.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
En heel schoon wegbrengen. Dan nemen ze de moeite meestal niet.
Zeker wel in Rotterdam moet en zal ie door de wasstraat gehaald worden ,spiegelhanger maakt niks ,notitie in de computer en op de werkbon? Nou ook dat maakt niet uit....
 
Haha, dat is waar ook, Rotterdammerts... Ik ben duidelijk alweer te lang weg uit Rotterdam.
 
De vorige keer bij de garage zei ik ook: "Jullie hoeven de auto niet te wassen hoor".
Wassen??? Wij zijn geen wasstraat. En dan heel verbaast kijken. Zucht... Ben daar ook niet meer terug gekomen haha
 
Hoef je bij de bmw dealer niet te doen hoor want die kunnen niet lezen...
Hier ook niet vrijdag bij de dealer in Amsterdam je hoeft hem niet te wassen -oke meneer doen we niet.
voor de zekerheid de hanger er ook ingedaan. kom je daarna bij je auto is toch weer door de wasstraat geweest. weer naar binnen gelopen om er wat van te zeggen kijken ze je aan of je een grapje maakt:confused:

vorige keer ook al iets van gezecht want toen was de automatische klep opengegaan tijdens het "wassen" en had ik een natte kofferbak.:worried:
 
Bij de Ford? Altijd fijn als ze naar de klant luisteren :rolleyes:

Greetz Emiel

Nee bij de Opel dealer. de Ford heb ik zelf in onderhoud of eigenlijk mijn vader die is al 22 jaar Ford monteur, hij moest ook wel wennen dat er naast de Ford nu Opel voor de deur staat:D
 
Zal wel een schok zijn geweest :joy:

Ik ben juist naar Ford gegaan na m'n hele auto leven Opels te hebben gehad. PSA overname heeft daar mede voor gezorgd, maar ook omdat de Astra nog geen facelift had gehad (daarnaast niet veel verschil tussen de toen de tijd aankomende facelift) en de Focus net nieuw was.

Geen spijt van tot op heden :cool:

Greetz Emiel
 
Zeker,

De Astra zit in de Lease en met de 120 jaar deals wat het wel heel aantrekkelijk om daar voor te gaan. heb nu de Business executive uitvoering. voor dat geld was het een Focus Trendline. dus maar een keer een Opel proberen. kwa luxe erg fijn, maar kwa wegligging kan het toch niet tippen aan de Focus gelukkig rijd mijn vrouw nog in een Focus en kan ik daar ook nog wel eens een rondje mee rijden.
 
  • Leuk
Reactions: TWA