• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Oefen projectje, Daihatsu Cuore 2002

Geen idee hoe vergelijkbaar het is, maar ik gebruik het met volle tevredenheid! Wat maakt dat spul goed schoon zeg! Bij ons word het ook onverdund gebruikt, maar ik meng het toch wel vaak met wat water. Mij te sterk.
 
Dat het goed werkt wist ik. Maar heb de neiging te denken dat alles wat hier te koop is beter is dan wat ik kende /gebruikte:p
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Welnee joh! Dat procar is duurder dan de gemiddelde apc van carclean! Ik doe het met de middelen die ik al heb, het resultaat word er niet beter als er een "bekend" merkje op staat in mijn optiek. Ik ga ook niet speciaal prep kopen omdat daar gyeon op staat, leuk voor de foto maar doet het daardoor niet beter als de ipa die ik gebruik.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Chrisje
Vandaag nog even bezig geweest met het gekke ding.

Totaal zo'n 5 uurtjes.

Wassen 2 emmer methode met de monello thickmitt en lavare shampoo. Afgedroogd met een magical dryer.

Rondom nog een keer de ramen gekleid met dolce verde en spray & wipe.

Autoglym cleanser gebruikt op de dap icm zwarte pad van monello. Op standje 2.

Ontvet met ipa.

Auto finesse desire wax 1 laag aangebracht met foampadje. 5 tot 10min laten curen, anders werd afnemen toch wel wat moeilijker. Erg mooie wax, en de hele werkplaats rook naar "sisha" tabak, heel apart. Soort kersengeurtje.

Trims en alle rubber delen in de Autoglym trim restore.

Banden behandelt met 'cartec' bandenzwart.

Interieur uitzuigen, ramen schoon gemaakt met procar glasscleaner. Alle interieur delen met autoglym interieur shampoo gereinigd.

Onder de motorkap niks gedaan, en dat ga ik ook niet doen. Is het me niet waard, ik heb erg veel van deze kleine detail opgestoken en ik hoop dan ook dat er velen zullen volgen.

Bedankt voor het lezen!

IMG_4158.JPG


IMG_4160.JPG


IMG_4163.JPG


IMG_4164.JPG


IMG_4167.JPG


IMG_4169.JPG


IMG_4172.JPG


IMG_4175.JPG


IMG_4176.JPG


IMG_4179.JPG


IMG_4180.JPG


IMG_4181.JPG


IMG_4173.JPG


IMG_4183.JPG


IMG_4106.JPG


IMG_4210.JPG


IMG_4187.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_4170.JPG
    IMG_4170.JPG
    208,7 KB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt: